Sectorul 4 se afla in plin proces de dezvoltare urbanistica, economica şi sociala, ca parte a strategiei sale de dezvoltare,
care implica si nevoia de a actiona ca un bun administrator asupra imobilelelor administrate, in vederea mentinerii beneficiului
social in raport de destinatia fiecaruia. Un bun intretinut corespunzator va ramane in functiune publica o perioada mai mare
de timp si va raspunde astfel ...
Sectorul 4 se afla in plin proces de dezvoltare urbanistica, economica şi sociala, ca parte a strategiei sale de dezvoltare,
care implica si nevoia de a actiona ca un bun administrator asupra imobilelelor administrate, in vederea mentinerii beneficiului
social in raport de destinatia fiecaruia. Un bun intretinut corespunzator va ramane in functiune publica o perioada mai mare
de timp si va raspunde astfel scopul sau de utilitate publica. Astfel, la nivelul subunitatii administrativ teritoriale a
luat nastere necesitatea efectuarii de lucrari de constructii si instalatii, pentru reparatii curente, asupra imobilelor ce
se gasesc in administrarea Sectorului 4 al Municipiului Bucuresti, necesitatea prentei proceduri reprezentand totodata o
obligatie legala in sarcina subunitătii administrativ teritoriale.Obiectul achizitiei consta in semnarea unui Acord-Cadru,
care sa stabileasca termenii, conditiile precum si cadrul legal, financiar, tehnic si administrativ pentru atribuirea Contractelor
subsecvente, in vederea asigurarii de catre Ofertanti, in conditii de siguranta, operativitate si eficienta financiara, a
executiei lucrarilor, descrise prin caietul de sarcini.Durata contractelor subsecvente incheiate in perioada de valabilitate
a acordului cadru poate depasi durata acordului cadru si se intinde pana la finalizarea completa a activitatilor ce constituie
obiectul acestora, luand in calcul orice forme de prelungire, perioada de remediere a defectiunilor etc.Descrierea activitatilor
este disponibila in Caietul de sarcini. Anexat Documentatiei de atribuire, in care se regasesc toate documentele necesare
pentru elaborarea ofertei. Prezenta achizitie publica se realizeaza de catre o asociere de autoritatii contractante care
in baza art. 44 din Legea 98/2016 realizeaza in comun prezenta achizitie, autoritatea contractanta care este mandatata sa
organizeze prezenta procedura de atribuire ca lider de asociere fiind Sectorul 4 al Municipiului București reprezentat legal
prin Primar, Domnul Daniel Băluță, în calitate de lider de asociere si in continuare prin Autoritate Contractantă se va intelege
oricare dintre autoritatile contractante beneficiare/semnatare ale acordului-cadru.Autoritatile contractante care se asociaza
pentru realizarea prezentei achizitii in comun sunt:- Sectorul 4 al Municipiului București reprezentat legal prin Primar,
Dl Daniel Băluță - lider de asociere;- Direcția Generală de Impozite și Taxe Locale Sector 4 reprezentată legal prin Director
General – Dna Carmen Mioara Stan - membru de asociere; - Direcția Generala de Administrare a Unităților de Învățământ si de
Sport Sector 4 reprezentată legal prin Director General. Dna Ana Maria Mocăniță -membru de asociere;- Direcția Generală de
Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 4, reprezentată legal prin Director General – Dl Pelmuș Dragoș Vasile - membru
de asociere;- Direcția Generală de Evidență a Persoanelor Sector 4 reprezentată legal prin Director General – Dna Gheorghina
Dinu - membru de asociere;- Centrul European Cultural și de Tineret - ”Nicolae Balcescu”, reprezentat legal prin Director
General – Dl Adrian Alexandru Alexandrescu - membru de asociere;- Direcția de Mobilitate Urbană Sector 4, reprezentată legal
prin Director General - DL Flaviu Furdui - membru de asociere;- Direcția pentru Digitalizare și Regenerare Urbana Sector 4,
reprezentată legal prin Director General - Dl Iulian Mihai Anghel - membru de asociereValoarea estimata a celui mai mare contract
subsecvent: 118.905.647,46 leiNR de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor:
18 zile. Clarificarile solicitate dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare.Autoritatea contractanta va raspunde
in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, in cea de-a 11-a zi inainte de termen
limita depunere oferte.