Furnizare, transport, instalare, punere in functiune, instruire utilizare si service in perioada de garantie echipamente medicale
conform Caietului de sarcini, cu incheierea unui acord-cadru cu pe o perioada de 24 luni cu trei operatori economici.Procedura
de încheiere a acordurilor cadru este initiata sub incidența unei clauze suspensive având în vedere că fondurile vor fi
asigurate de la Bugetul Local...
Furnizare, transport, instalare, punere in functiune, instruire utilizare si service in perioada de garantie echipamente medicale
conform Caietului de sarcini, cu incheierea unui acord-cadru cu pe o perioada de 24 luni cu trei operatori economici.Procedura
de încheiere a acordurilor cadru este initiata sub incidența unei clauze suspensive având în vedere că fondurile vor fi
asigurate de la Bugetul Local în sensul că incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de alocarea creditelor
bugetare cu aceasta destinatie din fondurile Bugetul Local, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor
referitoare la angajarea cheltuielor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. Având în
vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizitiile publice și HG nr. 395/2016 cu modificările și completările ulterioare,
Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contracte cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile
necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie. In cazul in care, indiferent
de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractanta, dupa primirea notificarii cu privire la neacordarea
finantarii, isi rezerva dreptul de a nu incheia contracte subsecvente acordurilor-cadru, in conditiile in care nu exista o
alta sursa de finantare in conformitate cu prevederile art.212 ali.(1) lit.C) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificarile si
completarile ulterioare, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica. Ofertantii din cadrul acestei proceduri
inteleg ca Autoritatea Contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii
de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea Contractanta a fost notificata asupra existentei
unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauze
suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa.Autoritatea
contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in a 11-a
zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor conform OUG 107/2017. Numarul de zile pana la care se pot
solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 18 zile.