Feedback
I.D.: 96219569

Acord-Cadru de furnizare, transport, instalare, punere in functiune, instruire utilizare si service in perioada de garantie echipamente medicale

Data publicarii
22.04.24 Exista 179.358 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1 33111000-1 33161000-6
Termenul limita pentru depunere:
24.05.24
Pretul estimativ:
1.330.506,00 RON - 3.020.410,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 22.04.24 Publicat la 15.05.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare, transport, instalare, punere in functiune, instruire utilizare si service in perioada de garantie echipamente medicale conform Caietului de sarcini, cu incheierea unui acord-cadru cu pe o perioada de 24 luni cu trei operatori economici. Procedura de încheiere a acordurilor cadru este initiata sub incidenţa unei clauze suspensive având în vedere că fondurile vor fi asigurate de către Ministerul Sănăţii si Bu...
Furnizare, transport, instalare, punere in functiune, instruire utilizare si service in perioada de garantie echipamente medicale conform Caietului de sarcini, cu incheierea unui acord-cadru cu pe o perioada de 24 luni cu trei operatori economici. Procedura de încheiere a acordurilor cadru este initiata sub incidenţa unei clauze suspensive având în vedere că fondurile vor fi asigurate de către Ministerul Sănăţii si Bugetul Local în sensul că incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie din fondurile MS, respectiv Bugetul Local, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achizitiile publice şi HG nr. 395/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia acordul cadru cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie. In cazul in care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractanta, dupa primirea notificarii cu privire la neacordarea finantarii, isi rezerva dreptul de a nu incheia contracte subsecvente acordurilor-cadru, in conditiile in care nu exista o alta sursa de finantare in conformitate cu prevederile art.212 ali.(1) lit.C) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica. Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg ca Autoritatea Contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea Contractanta a fost notificata asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauze suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor conform OUG 107/2017. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 18 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-Cadru de furnizare, transport, instalare, punere in functiune, instruire utilizare si service in perioada de garantie echipamente medicale 24.05.24
Contract de furnizare, instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie in vederea achizitionarii de echipamente medicale: 15 loturi 12.08.19
Acord-Cadru de furnizare, transport, instalare, punere in functiune, instruire utilizare si service in perioada de garantie echipamente medicale 27.09.21
Acord-Cadru de furnizare, transport, instalare, punere in functiune, instruire utilizare si service in perioada de garantie echipamente medicale 02.11.23
Acord-Cadru de furnizare, transport, instalare, punere in functiune, instruire utilizare si service in perioada de garantie echipamente medicale  
Contract de furnizare, instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie in vederea achizitionarii de echipamente medicale: 26 loturi 07.09.20
"Modernizare drumuri de interes local în comuna Roşcani, judeţul Iaşi" 19.05.23
PROIECTARE ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI pentru investiţia MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA ŢIBANA, JUDEŢUL IAŞI (Documentaţii pentru avize, DTAC. PTH, DDE, DTOE, verificarea tehnica a proiectării, investiţia de bază şi organizarea de şantier) PRIN PROGRAMUL ANGHEL SALIGNY 12.04.23
PROIECTARE ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI pentru investiţia MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA ŢIBANA, JUDEŢUL IAŞI (Documentaţii pentru avize, DTAC. PTH, DDE, DTOE, verificarea tehnica a proiectării, investiţia de bază şi organizarea de şantier) PRIN PROGRAMUL ANGHEL SALIGNY  
Achizitie Sistem pontaj , supraveghere centralizat si control acces - Procedura sub clauza suspensiva 15.01.24