Furnizare, transport, instalare, punere in functiune, instruire utilizare si service in perioada de garantie echipamente medicale
conform Caietului de sarcini, cu incheierea unui acord-cadru cu pe o perioada de 24 luni cu trei operatori economici.Procedura
de încheiere a acordurilor cadru este initiata sub incidența unei clauze suspensive având în vedere că fondurile vor fi
asigurate de către Ministerul...
Furnizare, transport, instalare, punere in functiune, instruire utilizare si service in perioada de garantie echipamente medicale
conform Caietului de sarcini, cu incheierea unui acord-cadru cu pe o perioada de 24 luni cu trei operatori economici.Procedura
de încheiere a acordurilor cadru este initiata sub incidența unei clauze suspensive având în vedere că fondurile vor fi
asigurate de către Ministerul Sănății si Bugetul Local în sensul că incheierea contractului de achizitie publica este conditionata
de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie din fondurile MS, respectiv Bugetul Local, semnarea contractului facandu-se
cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind
finantele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizitiile publice și HG nr. 395/2016 cu modificările
și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia acordul cadru cu ofertantul declarat câștigător
numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie.
In cazul in care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractanta, dupa primirea notificarii
cu privire la neacordarea finantarii, isi rezerva dreptul de a nu incheia contracte subsecvente acordurilor-cadru, in conditiile
in care nu exista o alta sursa de finantare in conformitate cu prevederile art.212 ali.(1) lit.C) teza 2 din Legea 98/2016
cu modificarile si completarile ulterioare, fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica. Ofertantii din
cadrul acestei proceduri inteleg ca Autoritatea Contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu
in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea Contractanta a fost
notificata asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor
speciale de mai sus/clauze suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea
suferi in situatia descrisa.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/
informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor conform OUG 107/2017.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 18
zile.