Feedback
I.D.: 12971105

Acord-cadru de furnizare Tireotropinum Alfa 0,9 mg.

Data publicarii
19.05.16 Exista 583.019 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33600000
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se vor incheia contracte subsecvente pentru o perioada de min. 1 luna, max. 9 luni., Cantitatea minima contract subsecvent: 10 kit-uri, cantitatea maxima 100 kit-uri.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord Cadru de furnizare Tireotropinum Alfa 0,9 mg. 19.04.16
Acord Cadru de furnizare TIREOTROPINUM ALFA 0.9MG  
Acord Cadru de furnizare TIREOTROPINUM ALFA 0.9MG 19.04.16
Acord-cadru furnizare cartofi vara si ceapa uscata, necesar 2019 31.05.19
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de gaze naturale pentru locurile de consum ale ANCOM (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini.  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect achiziţia de licenţe software Microsoft, prin închiriere, pentru asigurarea legalităţii utilizării produselor software utilizate in ANCOM  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect achiziţia de licenţe software Microsoft, prin închiriere, pentru asigurarea legalităţii utilizării produselor software utilizate in ANCOM (cod CPV: 48517000-5)  
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing) 02.09.20
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing)” (cod CPV: 71356300-1), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini. Număr de referinţă atribuit dosarului de autoritatea contractantă: 14751237201833SO. 02.10.18
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de garanţie şi suport (de tip HPE DataCenter Care) pentru infrastructura de virtualizare din locaţia Prejmer, precum şi echipamentul de stocare date HPE 3PAR 8440 din sediul central.