Feedback
I.D.: 66678488

Acord-cadru de furnizare Rechizite şcolare, ghiozdane şi penare (Lot 1), Accesorii de birou şi articole mărunte de birou (Lot 2) si Registre şi dosare, hartie xerografică/plicuri (Lot 3)

Data publicarii
01.03.22 Exista 109.037 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39162110-9 30192000-1 22800000-8
Termenul limita pentru depunere:
21.03.22
Pretul estimativ:
266.647,68 RON - 533.295,36 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 02.03.22 Publicat la 08.03.22
Locul realizarii:
Satu Mare
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru cu un singur operator economic pentru furnizarea de Rechizite şcolare, ghiozdane şi penare (Lot 1), Accesorii de birou şi articole mărunte de birou (Lot 2) si Registre şi dosare, hartie xerografică/plicuri (Lot 3) necesare pentru pentru desfasurarea in conditii optime a activitatii autoritatii contractante si a unitatilor din subordine precum şi pentru asigurarea nevoilor educaţionale ale copiilor din sistemul ...
Acord-cadru cu un singur operator economic pentru furnizarea de Rechizite şcolare, ghiozdane şi penare (Lot 1), Accesorii de birou şi articole mărunte de birou (Lot 2) si Registre şi dosare, hartie xerografică/plicuri (Lot 3) necesare pentru pentru desfasurarea in conditii optime a activitatii autoritatii contractante si a unitatilor din subordine precum şi pentru asigurarea nevoilor educaţionale ale copiilor din sistemul de protecţie din cadrul DGASPC Satu Mare. Incheierea unui acord-cadru de furnizare cu valoare minima estimata de: 266.647,68 lei fara TVA ( 12 luni ) si valoarea maxima estimata acord-cadru de 533.295,36 lei fara TVA pe o perioada de 24 luni. Incheierea de contracte subsecvente de furnizare, dupa cum urmeaza: Lot 1 - Rechizite şcolare, ghiozdane şi penare: valoare minima estimata / contract subsecvent / 3 luni de 19.209,63 lei fara TVA, iar valoarea maxima a contractului subsecvent / 9 luni este de 57.496,97 lei fara TVA Lot 2 - Accesorii de birou şi articole mărunte de birou: valoare minima estimata / contract subsecvent / 3 luni de 19.964,56 lei fara TVA, iar valoarea maxima a contractului subsecvent / 9 luni este de 59.816,71 lei fara TVA Lot 3 - Registre şi dosare, hartie xerografică/plicuri: valoare minima estimata / contract subsecvent / 3 luni de 27.651,68 lei fara TVA, iar valoarea maxima a contractului subsecvent / 9 luni este de 82.377,02 lei fara TVA În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţiile suplimentare au fost adresate cel mai târziu cu 6 zile înainte de data-limită de depunere a ofertelor, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări sau de informaţii suplimentare cel târziu in a 4-a zi înainte de termenul-limită pentru depunerea ofertelor stabilit în anunţul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord - cadru furnizare de: Lot 1 - Rechizite scolare, ghiozdane şi penare; Lot 2- Accesorii de birou şi articole marunte de birou şi Lot 3 - Registre şi dosare, Hartie xerografică/Plicuri. 10.03.20
Furnizare de produse: Lot 1- rechizite scolare, Lot 2-accesorii de birou, Lot 3- articole marunte de birou, Lot 4- registre si dosare, Lot 5- hartie xerografica/plicuri, Lot 6- ghiozdane si penare  
Furnizare de produse: Lot 1- rechizite scolare, Lot 2-accesorii de birou, Lot 3- articole marunte de birou, Lot 4- registre si dosare, Lot 5- hartie xerografica/plicuri, Lot 6- ghiozdane si penare 23.07.18
Acord-cadru de furnizare Rechizite şcolare, ghiozdane şi penare (Lot 1), Accesorii de birou şi articole mărunte de birou (Lot 2) si Registre şi dosare, hartie xerografică/plicuri (Lot 3)  
Acord - cadru furnizare de: Lot 1 - Rechizite scolare, ghiozdane şi penare; Lot 2- Accesorii de birou şi articole marunte de birou şi Lot 3 - Registre şi dosare, Hartie xerografică/Plicuri.  
Acord-cadru de furnizare medicamente uzuale, solutii de uz extern 09.12.21
Acord-cadru de furnizare Registre şi dosare/plicuri (Lot 1) si Hartie xerografică (Lot 2) 04.07.22
Furnizare fructe şi legume proaspete (mere)–Lot 1-4, lapte si produse lactate (lapte UHT)–Lot 5-8 şi produse de panificaţie (cornuri/biscuiţi uscaţi)–Lot 9-12, respectiv, Furnizare miez de nuci–Lot 13 şi miere–Lot 14, aferente anului şcolar 2023-2024, prune proaspete –Lot 15 şi caşcaval–Lot 16, aferente anului şcolar 2024-2025, alune de pădure–Lot 17 şi iaurt–Lot 18, aferente anul scolar 2025-2026  
Acord-cadru de furnizare "fructe si legume in conserva – lot 1, condimente, mirodenii, ceai si mac – lot 2, legume congelate – lot 3 si peste congelat – lot 4" 24.02.23
Acord-cadru de furnizare legume in conserva- LOT 1, fructe in conserva- LOT 2, legume congelate-LOT 3 si peste congelat, salata de icre-LOT 4 26.05.23