Acord-cadru pentru furnizarea de produse impartite pe loturi, dupa cum urmeaza: LOT 1 - Fructe si legume in
conserva LOT 2 - Condimente, mirodenii, ceai si mac LOT 3 - Legume congelate LOT 4 - Peste congelat Achiziția acestor
produse este de strictă necesitate pentru asigurarea hranei, fiind luate măsurile privind asigurarea necesarului acestor produse,
fără întrerupere, pentru beneficia...
Acord-cadru pentru furnizarea de produse impartite pe loturi, dupa cum urmeaza: LOT 1 - Fructe si legume in
conserva LOT 2 - Condimente, mirodenii, ceai si mac LOT 3 - Legume congelate LOT 4 - Peste congelat Achiziția acestor
produse este de strictă necesitate pentru asigurarea hranei, fiind luate măsurile privind asigurarea necesarului acestor produse,
fără întrerupere, pentru beneficiarii din unitățile publice de asistență socială destinate persoanelor adulte, persoanelor
adulte cu dizabilități si persoanelor vârstnice, precum și copiilor/tinerilor din sistemul de protecție. Produsele vor fi
achiziţionate pentru casele/centrele din subordinea autorităţii contractante în cantitatile, caracteristicile (specificatiile)
tehnice și în conditiile solicitate în caietul de sarcini.Cantitatile AC: Pentru fiecare lot in parte, cantitati estimate
minime si maxime in conformitate cu prevederile Caietului de sarciniCantitati CS: Pentru fiecare lot in parte, cantitati
estimate minime si maxime in conformitate cu prevederile Caietului de sarciniPentru fiecare lot in parte, Cantitatea celui
mai mare contract subsecvent = 9 luni, in conformitate cu prevederile Caietului de sarciniValoarea estimată totală fără TVA
a achiziţiei de 1.559.649,48 lei fără TVA din care: LOT 1 - 844.721,34 lei fără TVALOT 2 - 441.796,17 lei fără TVALOT 3
- 62.176,17 lei fără TVALOT 4 - 210.955,71 lei fără TVAOperatorii economici interesati vor transmite solicitarile de clarificari
cu cel tarziu 15 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, conform art. 160 si 161 din Legea nr. 98/2016
privind achizitiile publice, modificata si completata.Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor
suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire în a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, în masura
în care aceste solicitari vor fi adresate în termenul prevazut.S-a optat pentru modalitatea speciala de atribuire, respectiv
incheierea unui acord-cadru, datorita caracterului de regularitate si repetabilitatii produselor care fac obiectul procedurii
de achizitie publica, precum si faptului ca pe parcursul derularii acestuia pot exista fluctuatii in ceea ce priveste numarul
beneficiarilor serviciilor sociale, in sensul scaderii/majorarii numarului acestora, in urma planurilor de reorganizare/restructurare
a unor servicii sociale. Acest aspect se va reflecta in diminuarea/majorarea cantitatilor maxime estimate.