Acord-cadru pentru furnizarea de produse impartite pe loturi, dupa cum urmeaza:
LOT 1 - Fructe si legume in conserva
LOT 2 - Condimente, mirodenii, ceai si mac
LOT 3 - Legume congelate
LOT 4 - Peste congelat
Achiziţia acestor produse este de strictă necesitate pentru asigurarea hranei, fiind luate măsurile privind asigurarea necesarului acestor produse, fără întrerupere, pentru beneficiarii din u...
Acord-cadru pentru furnizarea de produse impartite pe loturi, dupa cum urmeaza:
LOT 1 - Fructe si legume in conserva
LOT 2 - Condimente, mirodenii, ceai si mac
LOT 3 - Legume congelate
LOT 4 - Peste congelat
Achiziţia acestor produse este de strictă necesitate pentru asigurarea hranei, fiind luate măsurile privind asigurarea necesarului acestor produse, fără întrerupere, pentru beneficiarii din unităţile publice de asistenţă socială destinate persoanelor adulte, persoanelor adulte cu dizabilităţi si persoanelor vârstnice, precum şi copiilor/tinerilor din sistemul de protecţie. Produsele vor fi achiziţionate pentru casele/centrele din subordinea autorităţii contractante în cantitatile, caracteristicile (specificatiile) tehnice şi în conditiile solicitate în caietul de sarcini.
Cantitatile AC: Pentru fiecare lot in parte, cantitati estimate minime si maxime in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini
Cantitati CS: Pentru fiecare lot in parte, cantitati estimate minime si maxime in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini
Pentru fiecare lot in parte, Cantitatea celui mai mare contract subsecvent = 9 luni, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini
Valoarea estimată totală fără TVA a achiziţiei de 1.559.649,48 lei fără TVA din care:
LOT 1 - 844.721,34 lei fără TVA
LOT 2 - 441.796,17 lei fără TVA
LOT 3 - 62.176,17 lei fără TVA
LOT 4 - 210.955,71 lei fără TVA
Operatorii economici interesati vor transmite solicitarile de clarificari cu cel tarziu 15 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, conform art. 160 si 161 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, modificata si completata.
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire în a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, în masura în care aceste solicitari vor fi adresate în termenul prevazut.
S-a optat pentru modalitatea speciala de atribuire, respectiv incheierea unui acord-cadru, datorita caracterului de regularitate si repetabilitatii produselor care fac obiectul procedurii de achizitie publica, precum si faptului ca pe parcursul derularii acestuia pot exista fluctuatii in ceea ce priveste numarul beneficiarilor serviciilor sociale, in sensul scaderii/majorarii numarului acestora, in urma planurilor de reorganizare/restructurare a unor servicii sociale. Acest aspect se va reflecta in diminuarea/majorarea cantitatilor maxime estimate.