Feedback
I.D.: 47904574

ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE LACTATE

Data publicarii
09.07.20 Exista 228.590 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15500000-3
Termenul limita pentru depunere:
10.08.20
Pretul estimativ:
138.869,10 RON - 1.580.192,20 RON
Documente participare:
  1. Caiet sarcini produse lactate 2020.pdf
  2. FORMULARE.doc
  3. INSTRUCTIUNI PENTRU CANDIDATI PRODUSE LACTATE 2020.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord cadru de furnizare : LOT 1 – Produse lactate centre copii adulti si CPV Mircesti, LOT 2 – Caş proaspăt centre copii adulti si CPV Mircesti , LOT 3 – Lapte praf centre copii adulti si CPV Mircesti, LOT 4 – Îngheţată centre copii adulti si CPV. Acestea se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Plata se va face prin OP in termen de 30 zile calendaristice de la data inreg...
Acord cadru de furnizare : LOT 1 – Produse lactate centre copii adulti si CPV Mircesti, LOT 2 – Caş proaspăt centre copii adulti si CPV Mircesti , LOT 3 – Lapte praf centre copii adulti si CPV Mircesti, LOT 4 – Îngheţată centre copii adulti si CPV. Acestea se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Plata se va face prin OP in termen de 30 zile calendaristice de la data inregistrarii facturi de catre beneficiar la sediul Autoritatii Contractante si prin exceptie, in termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data inregistrarii acesteia in conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizata, in situaţia în care ordonatorul principal de credite nu a aprobat bugetul anual de cheltuieli Acestea se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturii este de 15 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cantitatea solicitată pe parcursul derulării acordului-cadru: conform caietului de sarcini. Acordul-cadru asigura necesarul pentru o perioada de 12 luni si are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitia de produse lactate necesare pentru hrana beneficiarilor din centrele subordonate D.G.A.S.P.C. Iasi. Cantitatile minime/maxime ale acordului-cadru si a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia in cadrul derularii acordului se regasesc in caietul de sarcini. VALOAREA ESTIMATA CEL MAI MARE CONTRACT SUBSECVENT: LOT 1: minim 114.840,60 lei si maxim 454.918,40 lei LOT 2: minim 7.776,00 lei si maxim 31.671,00 lei LOT 3: minim 5.196,00 lei si maxim 20.304,00 lei LOT 4: minim 11.056,50 lei si maxim 40.694,50 lei Valoarea estimata fara TVA contract subsecvent: minim 138.869,10 lei si maxim 547.587,90 lei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE LACTATE  
Acord-cadru de Furnizare fructe tropicale, fructe de sezon, măsline, legume trufandale, legume consum curent, legume extrasezon, legume congelate 17.08.20
ACORD-CADRU PENTRU SERVICII DE VIDANJARE FOSE SEPTICE ŞI DECOLMATARE LA REŢELELE DE CANALIZARE ŞI PUŢURI LA CENTRELE REZIDENŢIALE APARŢINÂND D.G.A.S.P.C. IAŞI 14.05.21
Acord-cadru furnizare detergenţi şi soluţii de curăţat, paste, prafuri abrazive, produse de curăţat şi lustruit, materiale igienico-sanitare pentru cantine, săli de mese, cabinete medicale şi infirmerii, produse chimice, clor şi sodă caustică, produse de menaj, materiale consumabile şi cu caracter funcţional, produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar), produse de îngrijire – pentru copii şi adulţi - scutece de unică folosinţă şi articole de uz casnic 09.11.20
Acord-cadru furnizare imbracaminte si incaltaminte 16.11.20
ACHIZITIE ARTICOLE TEXTILE DE UZ CASNIC 01.10.19
Acord-cadru Servicii de service auto (intretinere auto, reparatii auto) 21.03.22
ACORF CADRU DE FURNIZARE PRODUSE DE ORIGINE ANIMALA: CONSERVE DIN CARNE, PRODUSE DIN CARNE, CARNE SI ORGANE PORC, CARNE DE VITA, CARNE DE PASARE, CARNE MIEL 24.07.20
Acord-cadru Servicii de service auto (intretinere auto, reparatii auto) 20.04.23
Acord-cadru Servicii de service auto (intretinere auto, reparatii auto) 10.03.21