Feedback
I.D.: 59064551

ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE LACTATE

Data publicarii
22.07.21 Exista 208.068 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15500000-3
Termenul limita pentru depunere:
25.08.21
Pretul estimativ:
121.302,16 RON - 1.426.655,30 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini produse lactate 2021.pdf
  2. FORMULARE.doc
  3. Model acord cadru si contract subsecvent produse lactate 2021.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achizitioneze furnizarea de Produse lactate, cu urmatoarele loturi: LOT – 1 – Brânzeturi, caşcaval, LOT – 2 – Produse lactate (iaurturi, lapte, smântână, unt), LOT – 3 – Caş proaspăt, LOT – 4 – Lapte praf, LOT – 5 – Ingheţată. Acestea se vor furniza cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Plata se va face prin OP i...
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achizitioneze furnizarea de Produse lactate, cu urmatoarele loturi: LOT – 1 – Brânzeturi, caşcaval, LOT – 2 – Produse lactate (iaurturi, lapte, smântână, unt), LOT – 3 – Caş proaspăt, LOT – 4 – Lapte praf, LOT – 5 – Ingheţată. Acestea se vor furniza cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Plata se va face prin OP in termen de 30 zile calendaristice de la data inregistrarii facturi de catre beneficiar la sediul Autoritatii Contractante si prin exceptie, in termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data inregistrarii acesteia in conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizata. Operatorii economici vor putea solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări în legatură cu documentatia de atribuire conform obligaţiei prevăzute la art.160 alin.2 din Legea nr.98/2016, cu 11 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Acordul-cadru asigura necesarul pentru o perioada de 12 luni si are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitia de produse lactate necesare pentru hrana beneficiarilor din centrele subordonate D.G.A.S.P.C. Iasi. Cantitatile minime/maxime ale acordului-cadru si a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia in cadrul derularii acordului se regasesc in caietul de sarcini. Valoarea estimată fără TVA acord cadru: minim 121.302,16 lei si maxim 1.426.655,30 lei VALOAREA ESTIMATA CEL MAI MARE CONTRACT SUBSECVENT: LOT 1: minim 53.641,36 lei si maxim 315.748,99 lei LOT 2: minim 53.123,86 lei si maxim 311.898,81 lei LOT 3: minim 4.144,84 lei si maxim 22.943,34 lei LOT 4: minim 4.794,10 lei si maxim 25.307,50 lei LOT 5: minim 5.598,00 lei si maxim 33.165,04 lei Valoarea estimata fara TVA contract subsecvent: minim 121.302,16 lei si maxim 709.063,68 lei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu