Feedback
I.D.: 73496250

ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE LACTATE - BRANZETURI, CASCAVAL

Data publicarii
27.09.22 Exista 228.507 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15500000-3
Termenul limita pentru depunere:
01.11.22
Pretul estimativ:
96.851,00 RON - 485.094,00 RON
Documente participare:
  1. CAIET DE SARCINI 2022 LACTATE.pdf
  2. INSTRUCTIUNI PT OFERTANTI 2022 LACTATE.pdf
  3. MODEL AC-CS 2022 LACTATE.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
AAutoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achizitioneze furnizarea de Produse alimentare: PRODUSE LACTATE- BRÂNZETURI, CAŞCAVAL pentru Centre copii si Centre adulţi cu dizabilităţi . Acestea se vor furniza cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Plata se va face prin OP în termen de 30 de zile calendaristice de la data validarii facturii electronice in sist...
AAutoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achizitioneze furnizarea de Produse alimentare: PRODUSE LACTATE- BRÂNZETURI, CAŞCAVAL pentru Centre copii si Centre adulţi cu dizabilităţi . Acestea se vor furniza cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Plata se va face prin OP în termen de 30 de zile calendaristice de la data validarii facturii electronice in sistemul national privind factura electronica RO e-Factura si prin exceptie, in termen de maxim 60 de zile calendaristice conform art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizata. Operatorii economici vor putea solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări în legatură cu documentatia de atribuire conform obligaţiei prevăzute la art.160 alin.2 din Legea nr. 98/2016, cu 11 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Acordul-cadru asigura necesarul pentru o perioada de 5 luni si are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitia de produse lactate necesare pentru hrana beneficiarilor din centrele subordonate D.G.A.S.P.C. Iasi. Cantitatile minime/maxime ale acordului-cadru si a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia in cadrul derularii acordului se regasesc in caietul de sarcini. VALOAREA ESTIMATA ACORD-CADRU: Valoarea estimată fără TVA acord cadru: minim 96.851,00 lei si maxim 485.094,00 lei VALOAREA ESTIMATA CONTRACT SUBSECVENT: Valoarea total estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent: 237.448,00 lei
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu