Feedback
I.D.: 80700148

ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE LACTATE 4 LOTURI

Data publicarii
09.04.23 Exista 241.565 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15500000-3
Termenul limita pentru depunere:
12.05.23
Pretul estimativ:
285.347,50 RON - 3.422.401,00 RON
Documente participare:
  1. INSTRUCTIUNI PENTRU OFERTANTI PRODUSE LACTATE 4 LOTURI.pdf
  2. FisaDate_DF1175944.pdf
  3. CAIET DE SARCINI PRODUSE LACTATE 2023.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru de achiziţie publică pentru Produse lactate : LOT – 1 – Branzeturi caşcaval, Lot 2 - Produse lactate (iaurt, lapte, smantana, unt), LOT – 3 – Caş proaspăt, LOT – 4 – Îngheţată. Acestea se vor furniza cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Acordul-cadru se va incheia cu maxim 2 (doi) operatori economici clasati in ordinea pretului ofertat, in cazul in care exista doi operatori eco...
Acord-cadru de achiziţie publică pentru Produse lactate : LOT – 1 – Branzeturi caşcaval, Lot 2 - Produse lactate (iaurt, lapte, smantana, unt), LOT – 3 – Caş proaspăt, LOT – 4 – Îngheţată. Acestea se vor furniza cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Acordul-cadru se va incheia cu maxim 2 (doi) operatori economici clasati in ordinea pretului ofertat, in cazul in care exista doi operatori economici declarati admisi (indeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei de atribuire). In cazul in care nu sunt minim doi operatori economici, acordul-cadru se va incheia cu operatorul economic calificat. Criteriul de atribuire pentru fiecare lot al acordului-cadru de furnizare este "Cel mai bun raport calitate - preţ". Autoritatea contractanta va semna acordul-cadru doar cu operatorii economici situati pe locurile I si II. Plata se va face prin OP in termen de 30 zile calendaristice de la data validarii facturii in sistemul electronic RO e-factura si prin exceptie, in termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data validarii acesteia in conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizata, in situatia in care ordonatorul principal de credite nu a aprobat bugetul de cheltuieli destinat autoritatii contractante. Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din legea 98/2016, în a 11 - a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cantitatile minime/maxime ale acordului-cadru si a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia in cadrul derularii acordului se regasesc in caietul de sarcini VALOAREA ESTIMATA FARA TVA ACORD-CADRU: LOT 1: minim 138.164,50 lei si maxim 1.660.728,00 lei LOT 2: minim 129.359,00 lei si maxim 1.543.809,00lei LOT 3: minim 9.664,00 lei si maxim 119.936,00 lei LOT 4: minim 8.160,00 lei si maxim 97.928,00 lei Valoarea estimată fără TVA acord cadru: minim 285.347,50 lei si maxim 3.422.401,00 lei VALOAREA ESTIMATA FARA TVA CEL MARE CONTRACT SUBSECVENT: LOT 1: 830.364,00 lei LOT 2: 774.560,50 lei LOT 3: 59.968,00 lei LOT 4: 48.964,00 lei Valoarea total estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent: 1.713.856,50 lei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu