Feedback
I.D.: 101632795

Acord-cadru de furnizare Produse imbracaminte, incaltaminte

Data publicarii
21.08.24
Coduri CPV
18300000-2 18800000-7
Termenul limita pentru depunere:
25.09.24
Pretul estimativ:
95.756,00 RON - 1.315.479,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1223567.pdf
  2. Model AC si CS imbracamine 2024.pdf
  3. Caiet de sarcini imbracaminte 2024.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru de furnizare produse Îmbrăcăminte şi încălţăminte, după cum urmează: Lot 1 – Articole de îmbrăcăminte, Lot 2 – Articole de încălţăminte. Acestea se vor furniza cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Acordul-cadru se va incheia cu maxim 2 (doi) operatori economici clasati in ordinea clasamentului, in cazul in care exista doi operatori economici declarati admisi (indeplinesc condit...
Acord-cadru de furnizare produse Îmbrăcăminte şi încălţăminte, după cum urmează: Lot 1 – Articole de îmbrăcăminte, Lot 2 – Articole de încălţăminte. Acestea se vor furniza cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Acordul-cadru se va incheia cu maxim 2 (doi) operatori economici clasati in ordinea clasamentului, in cazul in care exista doi operatori economici declarati admisi (indeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei de atribuire). In cazul in care nu sunt minim doi operatori economici, acordul-cadru se va incheia cu operatorul economic calificat. Criteriul de atribuire pentru fiecare lot al acordului-cadru de furnizare este "Cel mai bun raport calitate pret". Autoritatea contractanta va semna acordul-cadru doar cu operatorii economici situati pe locurile I si II. Plata se va face prin OP in termen de 30 de zile de la data validării facturii electronice în sistemul naţional privind factura electronică RO e-Factura şi prin excepţie în termen de maxim 60 de zile calendaristice conform art. 7 alin. 1 din Legea nr. 72/2013 actualizată. Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din legea 98/2016, în a 11 - a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cantitatea solicitată pe parcursul derulării acordului-cadru: conform caietului de sarcini. VALOAREA ESTIMATA FARA TVA ACORD-CADRU: Lot 1: minim 77.193,00 lei si maxim 1.045.408,00 lei Lot 2: minim 18.563,00 lei si maxim 270.071,00 lei Valoarea estimată fără TVA acord cadru: minim 95.756,00 lei si maxim 1.315.479,00 lei VALOAREA ESTIMATA FARA TVA CEL MARE CONTRACT SUBSECVENT: Lot 1: 873.363,00 lei Lot 2: 235.906,00 lei Valoarea total estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent: 1.109.269,00 lei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu