Feedback
I.D.: 84586308

Acord-cadru de furnizare Produse imbracaminte, incaltaminte

Data publicarii
14.07.23 Exista 96.675 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
18300000-2 18800000-7
Termenul limita pentru depunere:
14.08.23
Pretul estimativ:
103.393,00 RON - 1.233.145,00 RON
Documente participare:
  1. Formulare Imbracaminte 2023.doc
  2. Caiet de sarcini Imbracaminte 2023.pdf
  3. Instructiuni pentru ofertanti imbracaminte.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru pentru Furnizare produse îmbrăcăminte, încălţăminte, pentru următoarele loturi: Lot 1 – Articole de îmbrăcăminte Lot 2 – Articole de încălţăminte Produsele se vor livra la Centrele pentru Copii, Centrele pentru Adulti cu Dizabilitati in cantitatile, caracteristicile (specificatiile) tehnice si in conditiile solicitate in Caietul de Sarcini. Plata se va face prin OP în termen de 30 de zile calendaristice de la da...
Acord-cadru pentru Furnizare produse îmbrăcăminte, încălţăminte, pentru următoarele loturi: Lot 1 – Articole de îmbrăcăminte Lot 2 – Articole de încălţăminte Produsele se vor livra la Centrele pentru Copii, Centrele pentru Adulti cu Dizabilitati in cantitatile, caracteristicile (specificatiile) tehnice si in conditiile solicitate in Caietul de Sarcini. Plata se va face prin OP în termen de 30 de zile calendaristice de la data validarii facturii electronice in sistemul national privind factura electronica RO e-Factura si prin exceptie, in termen de maxim 60 de zile calendaristice conform art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizata. Operatorii economici vor putea solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări în legatură cu documentatia de atribuire conform obligaţiei prevăzute la art.160 alin.2 din Legea nr. 98/2016, în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Cantitatile minime/maxime ale acordului-cadru si a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia in cadrul derularii acordului se regasesc in caietul de sarcini. VALOAREA ESTIMATA FARA TVA ACORD-CADRU: LOT 1: minim 82.028,00 lei si maxim 976.436,00 lei LOT 2: minim 21.365,00 lei si maxim 256.709,00 lei Valoarea estimată fără TVA acord cadru: minim 103.393,00 lei si maxim 1.233.145,00 lei VALOAREA ESTIMATA FARA TVA CEL MARE CONTRACT SUBSECVENT: LOT 1: 786.136,00 lei LOT 2: 226.183,00 lei Valoarea total estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent: 1.012.319,00 lei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu