Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achiziţioneze: Produse de origine animală, produse din carne, carne şi organe din porc, carne de vită, carne pasăre, pentru următoarele loturi: LOT – 1 – Produse din carne tradiţional afumate, LOT – 2 – Produse din carne procesate (salamuri, cârnaţi), LOT – 3 – Carne şi organe din porc, LOT – 4 – Carne de vită, LOT – 5 – Carne de pui, LOT – 6 – Ca...
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achiziţioneze: Produse de origine animală, produse din carne, carne şi organe din porc, carne de vită, carne pasăre, pentru următoarele loturi: LOT – 1 – Produse din carne tradiţional afumate, LOT – 2 – Produse din carne procesate (salamuri, cârnaţi), LOT – 3 – Carne şi organe din porc, LOT – 4 – Carne de vită, LOT – 5 – Carne de pui, LOT – 6 – Carne de curcan. Acestea se vor furniza cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Acordul-cadru se va incheia cu maxim 2 (doi) operatori economici clasati in ordinea pretului ofertat, in cazul in care exista doi operatori economici declarati admisi (indeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei de atribuire). In cazul in care nu sunt minim doi operatori economici, acordul-cadru se va incheia cu operatorul economic calificat. Criteriul de atribuire pentru fiecare lot al acordului-cadru de furnizare este "PRETUL CEL MAI SCAZUT". Autoritatea contractanta va semna acordul-cadru doar cu operatorii economici situati pe locurile I si II. Plata se va face prin OP in termen de 30 zile calendaristice de la data inregistrarii facturi de catre beneficiar la sediul Autoritatii Contractante si prin exceptie, in termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data inregistrarii acesteia in conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizata, in situatia in care ordonatorul principal de credite nu a aprobat bugetul de cheltuieli destinat autoritatii contractante. Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din legea 98/2016, cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Cantitatile minime/maxime ale acordului-cadru si a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia in cadrul derularii acordului se regasesc in caietul de sarcini.
VALOAREA ESTIMATA FARA TVA ACORD-CADRU:
LOT 1: minim 72.097,00 lei si maxim 365.250,00 lei
LOT 2: minim 76.487,00 lei si maxim 382.435,00 lei
LOT 3: minim 73.986,00 lei si maxim 389.175,00 lei
LOT 4: minim 26.272,00 lei si maxim 132.276,00 lei
LOT 5: minim 100.843,00 lei si maxim 519.930,00 lei
LOT 6: minim 24.609,00 lei si maxim 134.515,00 lei
Valoarea estimată fără TVA acord cadru: minim 374.294,00 lei si maxim 1.923.581,00 lei
VALOAREA ESTIMATA FARA TVA CEL MARE CONTRACT SUBSECVENT:
LOT 1: 219.150,00 lei
LOT 2: 229.461,00 lei
LOT 3: 221.958,00 lei
LOT 4: 79.392,00 lei
LOT 5: 311.958,00 lei
LOT 6: 80.709,00 lei
Valoarea total estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent: 1.142.628,00 lei.