Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achiziționeze: Produse de origine animală, produse
din carne, carne și organe din porc, carne de vită, carne pasăre, pentru următoarele loturi: LOT – 1 – Conserve din carne,
LOT – 2 – Produse din carne tradițional afumate-produse vidate, LOT – 3 – Produse din carne procesate (salamuri, cârnați)
-produse vidate, LOT – 4 – Carne și...
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achiziționeze: Produse de origine animală, produse
din carne, carne și organe din porc, carne de vită, carne pasăre, pentru următoarele loturi: LOT – 1 – Conserve din carne,
LOT – 2 – Produse din carne tradițional afumate-produse vidate, LOT – 3 – Produse din carne procesate (salamuri, cârnați)
-produse vidate, LOT – 4 – Carne și organe din porc, LOT – 5 – Carne de vită, LOT – 6 – Carne de PUI SECȚIONATĂ, LOT – 7 –
Carcasă și organe de PUI, LOT – 8 – Carne de curcan, LOT – 9 – Carne de miel-refrigerată. Acestea se vor furniza cu caracteristicile
si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Acordul-cadru se va incheia cu maxim 2 (doi) operatori economici clasati
in ordinea pretului ofertat, in cazul in care exista doi operatori economici declarati admisi (indeplinesc conditiile solicitate
conform documentatiei de atribuire). In cazul in care nu sunt minim doi operatori economici, acordul-cadru se va incheia cu
operatorul economic calificat. Criteriul de atribuire pentru fiecare lot al acordului-cadru de furnizare este „PRETUL CEL
MAI SCAZUT”. Autoritatea contractanta va semna acordul-cadru doar cu operatorii economici situati pe locurile I si II. Plata
se va face prin OP in termen de 30 zile calendaristice de la data inregistrarii facturi de catre beneficiar la sediul Autoritatii
Contractante si prin exceptie, in termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data inregistrarii acesteia in conformitate
cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizata, in situatia in care ordonatorul principal de credite nu a aprobat
bugetul de cheltuieli destinat autoritatii contractante. Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii
suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea
contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire
conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din legea 98/2016, cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Cantitatile
minime/maxime ale acordului-cadru si a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia in cadrul derularii acordului
se regasesc in caietul de sarcini.VALOAREA ESTIMATA FARA TVA ACORD-CADRU:LOT 1: minim 21.664,50 lei si maxim 258.645,00 leiLOT
2: minim 80.037,00 lei si maxim 946.978,00 leiLOT 3: minim 73.458,00 lei si maxim 866.376,00 leiLOT 4: minim 83.439,00 lei
si maxim 993.610,00 leiLOT 5: minim 35.040,00 lei si maxim 413.820,00 leiLOT 6: minim 86.987,00lei si maxim 1.039.805,00 leiLOT
7: minim 27.556,00 lei si maxim 326.260,00 leiLOT 8: minim 33.872,00 lei si maxim 401.980,00 leiLOT 9: minim 4.466,00 lei
si maxim 49.010,00 leiValoarea estimată fără TVA acord cadru: minim 446.519,50 lei si maxim 5.296.484,00 leiVALOAREA ESTIMATA
FARA TVA CEL MARE CONTRACT SUBSECVENT:LOT 1: 129.987,00 leiLOT 2: 480.222,00 leiLOT 3: 440.748,00 leiLOT 4: 500.634,00 leiLOT
5: 210.240,00 leiLOT 6: 521.922,00 leiLOT 7: 165.336,00 leiLOT 8: 203.232,00 leiLOT 9: 49.010,00 leiValoarea total estimata
fara TVA a celui mai mare contract subsecvent: 2.701.331,00 lei.