Feedback
I.D.: 74673385

Acord-cadru de furnizare produse de origine animală: produse din carne, carne şi organe porc, carne de vită, carne de pasăre 9 loturi

Data publicarii
30.10.22 Exista 230.669 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15100000-9
Termenul limita pentru depunere:
02.12.22
Pretul estimativ:
446.519,50 RON - 5.296.484,00 RON
Documente participare:
  1. FORMULARE.doc
  2. ANEXE CAIET SARCINI CARNE SI PRODUSE CARNE 2022.pdf
  3. CAIET SARCINI FURNIZARE CARNE SI PRODUSE DIN CARNE 9 LOTURI 2022.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achiziţioneze: Produse de origine animală, produse din carne, carne şi organe din porc, carne de vită, carne pasăre, pentru următoarele loturi: LOT – 1 – Conserve din carne, LOT – 2 – Produse din carne tradiţional afumate-produse vidate, LOT – 3 – Produse din carne procesate (salamuri, cârnaţi) -produse vidate, LOT – 4 – Carne şi organe din porc, ...
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achiziţioneze: Produse de origine animală, produse din carne, carne şi organe din porc, carne de vită, carne pasăre, pentru următoarele loturi: LOT – 1 – Conserve din carne, LOT – 2 – Produse din carne tradiţional afumate-produse vidate, LOT – 3 – Produse din carne procesate (salamuri, cârnaţi) -produse vidate, LOT – 4 – Carne şi organe din porc, LOT – 5 – Carne de vită, LOT – 6 – Carne de PUI SECŢIONATĂ, LOT – 7 – Carcasă şi organe de PUI, LOT – 8 – Carne de curcan, LOT – 9 – Carne de miel-refrigerată. Acestea se vor furniza cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Acordul-cadru se va incheia cu maxim 2 (doi) operatori economici clasati in ordinea pretului ofertat, in cazul in care exista doi operatori economici declarati admisi (indeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei de atribuire). In cazul in care nu sunt minim doi operatori economici, acordul-cadru se va incheia cu operatorul economic calificat. Criteriul de atribuire pentru fiecare lot al acordului-cadru de furnizare este "PRETUL CEL MAI SCAZUT". Autoritatea contractanta va semna acordul-cadru doar cu operatorii economici situati pe locurile I si II. Plata se va face prin OP in termen de 30 zile calendaristice de la data inregistrarii facturi de catre beneficiar la sediul Autoritatii Contractante si prin exceptie, in termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data inregistrarii acesteia in conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizata, in situatia in care ordonatorul principal de credite nu a aprobat bugetul de cheltuieli destinat autoritatii contractante. Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din legea 98/2016, cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cantitatile minime/maxime ale acordului-cadru si a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia in cadrul derularii acordului se regasesc in caietul de sarcini. VALOAREA ESTIMATA FARA TVA ACORD-CADRU: LOT 1: minim 21.664,50 lei si maxim 258.645,00 lei LOT 2: minim 80.037,00 lei si maxim 946.978,00 lei LOT 3: minim 73.458,00 lei si maxim 866.376,00 lei LOT 4: minim 83.439,00 lei si maxim 993.610,00 lei LOT 5: minim 35.040,00 lei si maxim 413.820,00 lei LOT 6: minim 86.987,00lei si maxim 1.039.805,00 lei LOT 7: minim 27.556,00 lei si maxim 326.260,00 lei LOT 8: minim 33.872,00 lei si maxim 401.980,00 lei LOT 9: minim 4.466,00 lei si maxim 49.010,00 lei Valoarea estimată fără TVA acord cadru: minim 446.519,50 lei si maxim 5.296.484,00 lei VALOAREA ESTIMATA FARA TVA CEL MARE CONTRACT SUBSECVENT: LOT 1: 129.987,00 lei LOT 2: 480.222,00 lei LOT 3: 440.748,00 lei LOT 4: 500.634,00 lei LOT 5: 210.240,00 lei LOT 6: 521.922,00 lei LOT 7: 165.336,00 lei LOT 8: 203.232,00 lei LOT 9: 49.010,00 lei Valoarea total estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent: 2.701.331,00 lei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu