Feedback
I.D.: 105153633

ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE DE CURATENIE SI IGIENA

Data publicarii
05.11.24
Coduri CPV
39831240 24455000 39831200 19640000 33760000
Termenul limita pentru depunere:
19.11.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prezenta documentatie de atribuire contine cerintele, criteriile, regulile si informatiile necesare pentru a asigura potentialilor ofertanti o informare completa, corecta si explicita cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru avand ca obiect achizitia de PRODUSE DE CURATENIE SI IGIENA.În cadrul acestei proceduri de atribuire a acordului-cadru, beneficiarii achiziției și se...
Prezenta documentatie de atribuire contine cerintele, criteriile, regulile si informatiile necesare pentru a asigura potentialilor ofertanti o informare completa, corecta si explicita cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru avand ca obiect achizitia de PRODUSE DE CURATENIE SI IGIENA.În cadrul acestei proceduri de atribuire a acordului-cadru, beneficiarii achiziției și semnatarii acordului-cadru sunt mai multe autorități contractante care, în baza art. 44 din Legea nr. 98/2016 realizează în comun prezenta achiziție, autoritatea contractantă care este mandatată să organizeze prezenta procedură de atribuire fiind Direcția Generală de Administrare a Unităților de Învățământ, a Sportului și Culturii Sector 4 (DGAUISC Sector 4), și în continuare prin Autoritate Contractantă se va înțelege oricare dintre autoritățile contractante beneficiare/semnatare ale acordului-cadru. Autoritățile contractante care se asociază pentru realizarea prezentei achiziții în comun sunt:- Direcția Generală de Administrare a Unităților de Învățământ, a Sportului și Culturii Sector 4 (denumită în continuare ‘’DGAUISC S4’’),- Sectorul 4 al Municipiului București, - DIRECȚIA GENERALĂ DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR SECTOR 4; - DIRECŢIA GENERALĂ DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ ȘI PROTECŢIA COPILULUI SECTOR 4;- DIRECŢIA GENERALĂ DE IMPOZITE ȘI TAXE LOCALE SECTOR 4;- DIRECŢIA DE MOBILITATE URBANĂ SECTOR 4;- Creșa ”Micii Magicieni”.Obiectul achiziției este reprezentat de furnizarea de produse de curățenie și igienă – Lot 1 Soluţii şi accesorii soluţii și Lot 2 Non-soluţii şi accesorii soluţii.În vederea bunei desfăşurari a activităţii Direcției Generale de Administrare a Unităților de Învățământ, a Sportului și Culturii Sector 4, a Sectorului 4 al Municipiului Bucuresti şi a instituţiilor subordonate vor fi achiziționate produse de curăţenie şi igienă. Astfel, se va asigura constant, suportul necesar de produse de curățenie şi igienă pentru activităţile specifice ale personalului din instituţiile publice aflate în subordinea Sectorului 4 al Municipiului București.Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire. In masura in care solicitarile de clarificare sunt primite cu cel putin 18 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor acestor solicitari de clarificare in a 11-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu