Feedback
I.D.: 103204251

ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE DE CURATENIE SI IGIENA

Data publicarii
25.09.24
Coduri CPV
39831240-0 24455000-8 39831200-8 19640000-4 33760000-5
Termenul limita pentru depunere:
29.10.24
Pretul estimativ:
36.291.369,69 RON - 36.291.369,69 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1226769.pdf
  2. Anexa formular propunere financiara Lot 1.pdf
  3. Anexa formular propunere tehnica Lot 1.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prezenta documentatie de atribuire contine cerintele, criteriile, regulile si informatiile necesare pentru a asigura potentialilor ofertanti o informare completa, corecta si explicita cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru avand ca obiect achizitia de PRODUSE DE CURATENIE SI IGIENA. În cadrul acestei proceduri de atribuire a acordului-cadru, beneficiarii achiziţiei şi semnatarii acordul...
Prezenta documentatie de atribuire contine cerintele, criteriile, regulile si informatiile necesare pentru a asigura potentialilor ofertanti o informare completa, corecta si explicita cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire a acordului-cadru avand ca obiect achizitia de PRODUSE DE CURATENIE SI IGIENA. În cadrul acestei proceduri de atribuire a acordului-cadru, beneficiarii achiziţiei şi semnatarii acordului-cadru sunt mai multe autorităţi contractante care, în baza art. 44 din Legea nr. 98/2016 realizează în comun prezenta achiziţie, autoritatea contractantă care este mandatată să organizeze prezenta procedură de atribuire fiind Direcţia Generală de Administrare a Unităţilor de Învăţământ, a Sportului şi Culturii Sector 4 (DGAUISC Sector 4), şi în continuare prin Autoritate Contractantă se va înţelege oricare dintre autorităţile contractante beneficiare/semnatare ale acordului-cadru. Autorităţile contractante care se asociază pentru realizarea prezentei achiziţii în comun sunt: - Direcţia Generală de Administrare a Unităţilor de Învăţământ, a Sportului şi Culturii Sector 4 (denumită în continuare ‘’DGAUISC S4’’), - Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti, - DIRECŢIA GENERALĂ DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR SECTOR 4; - DIRECŢIA GENERALĂ DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ ŞI PROTECŢIA COPILULUI SECTOR 4; - DIRECŢIA GENERALĂ DE IMPOZITE ŞI TAXE LOCALE SECTOR 4; - DIRECŢIA DE MOBILITATE URBANĂ SECTOR 4; - Creşa "Micii Magicieni". Obiectul achiziţiei este reprezentat de furnizarea de produse de curăţenie şi igienă – Lot 1 Soluţii şi accesorii soluţii şi Lot 2 Non-soluţii şi accesorii soluţii. În vederea bunei desfăşurari a activităţii Direcţiei Generale de Administrare a Unităţilor de Învăţământ, a Sportului şi Culturii Sector 4, a Sectorului 4 al Municipiului Bucuresti şi a instituţiilor subordonate vor fi achiziţionate produse de curăţenie şi igienă. Astfel, se va asigura constant, suportul necesar de produse de curăţenie şi igienă pentru activităţile specifice ale personalului din instituţiile publice aflate în subordinea Sectorului 4 al Municipiului Bucureşti. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire. In masura in care solicitarile de clarificare sunt primite cu cel putin 18 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor acestor solicitari de clarificare in a 11-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu