Feedback
I.D.: 43416857

ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE 01.05.2020-30.04.2021 (1 AN)

Data publicarii
04.03.20 Exista 202.042 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15000000-8
Termenul limita pentru depunere:
01.04.20
Pretul estimativ:
508.592,39 RON - 753.910,55 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1078357.pdf
  2. CAP.1.DOCUMENTATIA DE ATRIBUTIRE_INSTRUCTIUNI CATRE OFERTANTI.pdf
  3. CAP. 2. CAIET DE SARCINI.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
U.M. 02534 Iaşi pregăteşte achiziţia de produse alimentare pentru pregătirea şi prepararea hranei pacienţilor internaţi în spital; în vederea asigurării hrănirii diversificate şi specifice conform cerinţelor legislative. Cantităţile solicitate sunt calculate funcţie de numărul de pacienţi previzionaţi a fi internaţi în perioada 01.05.2020-30.04.2021 pentru a asigura drepturile de hrană, în perioada internarii în spital.Valo...
U.M. 02534 Iaşi pregăteşte achiziţia de produse alimentare pentru pregătirea şi prepararea hranei pacienţilor internaţi în spital; în vederea asigurării hrănirii diversificate şi specifice conform cerinţelor legislative. Cantităţile solicitate sunt calculate funcţie de numărul de pacienţi previzionaţi a fi internaţi în perioada 01.05.2020-30.04.2021 pentru a asigura drepturile de hrană, în perioada internarii în spital.Valoarea estimată pentru achiziţia de produse alimentare pentru atribuirea acordului cadru – valabilitate de la data de 01.05.2020 până la data de 30.04.2021 (1 an) – este de 753,910.55 lei fără T.V.A. (821,762.50 lei cu T.V.A). Valoarea estimativă a contractelor subsecvente ce se vor încheia până la 31.12.2020 este de 508,592.39 fără T.V.A. (554,365.70 lei cu T.V.A). Plecând de la valoarea estimată a întregului acord-cadru se impun câteva precizări cu privire la atribuirea acestuia: a) numărul sau intervalul în care se va încadra numărul de operatori economici care vor fi parte a acordului cadru ce urmează să fie încheiat - ACORD CADRU CU UN SINGUR OPERATOR ECONOMIC – 73 loturi în total (procedura este împărţită pe loturi/ofertarea/atribuirea se va face pe loturi) b) opţiunea de a atribui contractele subsecvente încheierii acordului-cadru cu/fără reluarea competiţiei, în cazul în care acordul-cadru urmează să fie încheiat cu mai mulţi operatori economici – NU E CAZUL c) opţiunea de a atribui contracte subsecvente prin reluarea competiţiei utilizând etapa finală de licitaţie electronică, în cazul în care acordul-cadru este încheiat cu mai mulţi operatori economici – NU E CAZUL d) frecvenţa de atribuire a contractelor subsecvente: - primul contract subsecvent la acordul cadru : 01.05.2020-31.12.2020 – 8 luni - al doilea contract subsecvent la acordul cadru : 01.01.2021-30.04.2021 – 4 luni e) criteriul de atribuire şi, după caz, factorii de evaluare care urmează să se aplice pentru atribuirea contractelor subsecvente, precum şi orice alte reguli aferente, în cazul în care atribuirea contractelor respective urmează să se realizeze prin reluarea competiţiei sau parţial prin reluarea competiţiei – PREŢUL CEL MAI SCAZUT/LOT
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu