Achizitie produse alimentare- : paste fainoase , faina, gris, orez, pesmet, zahar, ulei, margarina, oua, lapte praf, pentru aprovizionarea centrelor rezidentiale/caselor de tip familial din judeţul Mures aflate în subordinea/structura Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Mures.
Se va incheia un acord-cadru pe 11 luni ( 01.02.2025 - 31.12.2025) cu 1 operator economic, fara reluarea competitiei. ...
Achizitie produse alimentare- : paste fainoase , faina, gris, orez, pesmet, zahar, ulei, margarina, oua, lapte praf, pentru aprovizionarea centrelor rezidentiale/caselor de tip familial din judeţul Mures aflate în subordinea/structura Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Mures.
Se va incheia un acord-cadru pe 11 luni ( 01.02.2025 - 31.12.2025) cu 1 operator economic, fara reluarea competitiei.
Se vor incheia contracte subsecvente pe perioade cuprinse intre 1 luna si 6 luni, in functie de necesitatile autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie, cu respectarea prevederilor Legii 500/2002 si a Ordinului 1792/2002. Durata contractelor subsecvente încheiate poate depăşi durata de valabilitate a acordului-cadru.
Valoarea estimata maxima fara TVA a acordului-cadru care face obiectul prezentei proceduri este de 205.523,63 lei.
Valoarea estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia conform prezentei proceduri este de 47.883,84 lei.
Livrarea produselor se va face la sediile beneficiarului, respectiv la serviciile/centrele rezidentiale/casele din subordinea/structura DGASPC Mures, prevazute in Anexa nr.2 la Caietul de sarcini.
Datorita faptului ca referatele de necesitate transmise de către serviciile restructurate/reorganizate, autoritatăţii contractante în luna octombrie, urmate de luna decembrie, a acestui an, însumează valori care obligă, potrivit Legii 98/2016 privind achiziţiile publice , la demararea proceduri de licitaţie deschisă si Întrucât respectarea termenelor prevătute la art.74 alin. (1) din Legea 98/2016 ar duce la imposibilitea încheierii contractelor începând cu data de 01.01.2025 sau cu un termen cat mai apropiat acestei date, s-a stabilit reducerea perioadei pentru depunerea ofertelor, in conformitate cu prevederile art. 74 alin. (3) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este 10.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 4-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor.