Feedback
I.D.: 93851932

Acord cadru de furnizare produse alimentare : paste fainoase , faina, gris, orez, pesmet, zahar, ulei, margarina, oua, lapte praf

Data publicarii
28.02.24 Exista 47.986 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
03142500-3 15612210-6 15811000-6 15625000-5 15850000-1 15612100-2 03211300-6 15831000-2 15421000-5 15411110-6 15431100-9 15511700-0
Termenul limita pentru depunere:
01.04.24
Pretul estimativ:
305.839,75 RON - 305.839,75 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1205760.pdf
  2. Formulare-semnat.docx
  3. Caiet de sarcini paste faina ulei zahar oua lapte praf-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie produse alimentare- : paste fainoase , faina, gris, orez, pesmet, zahar, ulei, margarina, oua, lapte praf, pentru aprovizionarea centrelor rezidentiale/caselor de tip familial din judeţul Mures aflate în subordinea/structura Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Mures. Se va incheia un acord-cadru pe 12 luni ( 01.05.2024 - 30.04.2025) cu 1 operator economic, fara reluarea competitiei. ...
Achizitie produse alimentare- : paste fainoase , faina, gris, orez, pesmet, zahar, ulei, margarina, oua, lapte praf, pentru aprovizionarea centrelor rezidentiale/caselor de tip familial din judeţul Mures aflate în subordinea/structura Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Mures. Se va incheia un acord-cadru pe 12 luni ( 01.05.2024 - 30.04.2025) cu 1 operator economic, fara reluarea competitiei. Se vor incheia contracte subsecvente pe perioade cuprinse intre 1 luna si 6 luni, in functie de necesitatile autoritatii contractante si de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie, cu respectarea prevederilor Legii 500/2002 si a Ordinului 1792/2002. Durata contractelor subsecvente încheiate poate depăşi durata de valabilitate a acordului-cadru. Valoarea estimata maxima fara TVA a acordului-cadru care face obiectul prezentei proceduri este de 305.839,75 lei. Valoarea estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia conform prezentei proceduri este de 160073.64 lei. Livrarea produselor se va face la sediile beneficiarului, respectiv la serviciile/centrele rezidentiale/casele din subordinea/structura DGASPC Mures, prevazute in Anexa nr.2 la Caietul de sarcini. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este 14. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu