Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un Acord-cadru cu maxim 3 ofertanţi, care vor fi primii clasaţi în clasamentul
intermediar întocmit la finalizarea evaluării ofertelor. Durata acordului-cadru: 3 aniPosibilitatea de a relua competiţia
cu semnatarii acordului cadru: NU Autoritatea contractantă estimează că va încheia un număr de maxim 2 (două) contracte
subsecvente, într-o frec...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un Acord-cadru cu maxim 3 ofertanţi, care vor fi primii clasaţi în clasamentul
intermediar întocmit la finalizarea evaluării ofertelor. Durata acordului-cadru: 3 aniPosibilitatea de a relua competiţia
cu semnatarii acordului cadru: NU Autoritatea contractantă estimează că va încheia un număr de maxim 2 (două) contracte
subsecvente, într-o frecvență de un contract subsecvent /an.Autoritatea contractanta va atribui contractele subsecvente ofertantului
clasat pe primul loc in clasamentul final. In cazul in care, in timpul derularii acordului cadru semnat si a contractului/elor
subsecvente semnate, promitentul furnizor, clasat pe locul 1 isi declara la un moment dat incapacitatea de a mai livra produsele,
incapacitate ce poate lua forma unei notificari sau negatii in care acesta va preciza perioada de timp in care va fi in incapacitate
de a executa contractul, autoritatea contractanta va atribui contractul/ele subsecvente promitentului furnizor clasat pe locul
2. In situația în care promitentul furnizor, clasat pe locul 2, declară că nu mai are capacitatea de a-și asuma obligațiile
contractului/lor subsecvente de a mai livra produsele, promitentul achizitor va solicita promitentului furnizor, clasat pe
locul 3, semnarea contractului/lor subsecvent/te aferente livrării produselor. Acordul cadru are ca obiect realizarea
furnizării, instalării și punerii în funcțiune a unui minim 1 complet ȘALUPĂ RAPIDĂ DE INTERVENȚIE ȘI EVACUARE DE URGENȚĂ
sau maxim 2 complete ȘALUPĂ RAPIDĂ DE INTERVENȚIE ȘI EVACUARE DE URGENȚĂ.Contractul subsecvent are ca obiect furnizarea, instalarea
și punerea în funcțiune a unui (1) complet ȘALUPĂ RAPIDĂ DE INTERVENȚIE ȘI EVACUARE DE URGENȚĂ.Achiziția șalupei/șalupelor
asigură scăderea timpului de intervenție, precum și lărgirea plajei de misiuni care pot fi executate în zone greu accesibile
pentru nave.Termenul în care autoritatea contractantă va răspunde în SEAP, în mod clar și complet tuturor solicitărilor de
clarificări sau informații suplimentare: în a 11-a zi înainte de data limită stabilită în anunțul de participare pentru depunerea
ofertelor, în măsura în care aceste solicitări vor fi adresate în termenul prevăzut la Secțiunea I.3 din Fișa de date, respectiv
cu 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Clarificările ulterioare de pe SEAP, respectiv modificările şi
completările apărute în urma acestora vor face parte integrantă din prezenta Documentaţie de atribuire. Răspunsurile la eventualele
solicitări de clarificări ale operatorilor economici vor fi publicate ca atașamente la anunțul de participare.