Feedback
I.D.: 36558677

Acord cadru de furnizare piese de schimb pentru parcometrele aflate pe raza Municipiului Oradea

Data publicarii
13.06.19 Exista 120.292 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34913000-0
Pretul estimativ:
878.370,54 RON - 878.370,54 RON
957.894,00 RON - 957.894,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei îl constituie achizitionarea de piese de schimb pentru parcometrele din Municipiul Oradea asa cum sunt ele descrise in anexele la caietul de sarcini al achizitiei. Piesele de schimb vor fi achizitionate in vederea inlocuirii pieselor care se defecteaza pe parcursul functionarii continue a parcometrelor. 1. Pentru obiectul achizitiei: • acordul-cadru se va incheia cu un singur operator economic. • Acord...
Obiectul achiziţiei îl constituie achizitionarea de piese de schimb pentru parcometrele din Municipiul Oradea asa cum sunt ele descrise in anexele la caietul de sarcini al achizitiei. Piesele de schimb vor fi achizitionate in vederea inlocuirii pieselor care se defecteaza pe parcursul functionarii continue a parcometrelor. 1. Pentru obiectul achizitiei: • acordul-cadru se va incheia cu un singur operator economic. • Acordul cadru se va incheia pe o perioada de 3 ani 2. Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: Se estimeaza ca va fi incheiat 1 contract subsecvent pentru fiecare an, o data pe an. 3. estimarile cantitatilor minime si maxime ce ar putea fi solicitate pe parcursul intregului acord cadru: ANEXA 1 litera A din caietul de sarcini. 4. estimarile cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent : ANEXA 1 litera B din caietul de sarcini 5. valoarea estimata a acordului cadru este urmatoarea: 957,894.00 lei fara tva 6. valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza ca va fi atribuit: 319,298,00 lei fara tva; Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari pana in a 4-a zi inclusiv inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 7 zile
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACORD CADRU - Achizitia contractului pentru servicii de verificare a documentaţiilor tehnico-economice pentru lucrări de "Construire, modernizare, reabilitare străzi, amenajare căi de acces rutier, amenajare spaţii de parcare, amenajare parcuri, construire, reabilitare pasaje, poduri, pasarele, lucrări pentru siguranţa circulaţiei, inclusiv utilităţile aferente acolo unde este cazul şi trafic rutier necesare a se realiza în municipiul Oradea"  
ACORD CADRU DE LUCRARI DE REMEDIERE AVARII LA INSTALATIILE SAU CLADIRILE AFERENTE CONSTRUCTIILOR AFLATE IN PROPRIETATEA SAU ADMINISTRAREA MUNICIPIULUI ORADEA 31.08.18
Furnizare medicamente de uz uman  
"ACORD CADRU DE FURNIZARE LICENTA DE UTILIZARE PENTRU O PLATFORMA INFORMATICA DESTINATA ADMINISTRARII ASOCIATIILOR DE PROPRIETARI"  
Acord cadru: "Execuţia lucrărilor de întreţineri, reparaţii, amenajări străzi, poduri şi trafic rutier pentru municipiul Oradea, pe o perioadă de 4 ani: LOT 1 – Mal stâng Crişul Repede; LOT 2 - Mal drept Crişul Repede"  
Furnizare şi distribuţie a fructelor, laptelui şi produselor lactate şi produselor de panificaţie elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore, pentru 2 ani şcolari, 2021 – 2022 şi 2022-2023  
SERVICII DE INTRETINEREA/AMENAJAREA PARCURILOR, FINALIZATA CU INCHEIEREA UNUI ACORD CADRU PE O PERIOADA DE 3 ANI(2024-2026):LOT 1 GRADINA PUBLICA DEALUL CIUPERCA;LOT 2 PARCUL CETATEA ORADEA;LOT 3 PARCUL ONISIFOR GHIBU;LOT 4 PARCUL DIN ZONA PIETEI GHIOCEILOR; LOT 5 PARCUL NICOLAE BALCESCU; LOT 6 PARCUL TRAIAN; LOT 7 PARCUL SALCA; LOT 8 PIATETA MAGNOLIEI; LOT 9 CORIDOR VERDE DIN STRADA CORIOLAN POP  
Acord cadru de furnizare produse lactate 2024-2025  
Servicii de intretinere si amenajare a spatiilor verzi si domeniului public din Municipiul Oradea, impartite in 3 loturi dupa cum urmeaza : -LOT 1- SECTOR 1 -LOT 2 - SECTOR 2 -LOT 3 - SECTOR 3 finalizate cu incheierea unui acord cadru pe o perioada de 3 ani ( 2024 – 2027)  
Furnizare şi distribuţie a fructelor, laptelui şi produselor lactate şi produselor de panificaţie elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore, pentru anii şcolari 2023-2024, 2024-2025, 2025-2026