Feedback
I.D.: 48940336

Acord cadru de furnizare piese de schimb pentru echipamentele de comunicatii din RTP/RMNC

Data publicarii
18.08.20 Exista 707.963 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32352100-6
Termenul limita pentru depunere:
25.09.20
Pretul estimativ:
13.640.297,24 RON - 56.112.044,54 RON
Documente participare:
  1. instructiuni_ofertanti_pieseRTP.pdf
  2. modele_formulare_pieseRTP.pdf
  3. caiet sarcini piese rtp.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se va incheia un acordul cadru de furnizare piese de schimb pentru echipamentele de comunicatii din RTP/RMNC Valoare (lei fara tva) acord cadru estimata: minim - 13.640.297,24 / maxim - 56.112.044,54 Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: in principiu cate doua sau trei pe an bugetar. Cantitatile estimate acord cadru: minim - 1236 repere si maxim 4834 repere. (conform detaliere caiet sarcini ) Canti...
Se va incheia un acordul cadru de furnizare piese de schimb pentru echipamentele de comunicatii din RTP/RMNC Valoare (lei fara tva) acord cadru estimata: minim - 13.640.297,24 / maxim - 56.112.044,54 Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: in principiu cate doua sau trei pe an bugetar. Cantitatile estimate acord cadru: minim - 1236 repere si maxim 4834 repere. (conform detaliere caiet sarcini ) Cantitatile estimate minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent / celui mai mare contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru:minim - 239 repere si maxim 1384 repere (conform detaliere caiet sarcini ) Informatii referitoare la primirea solicitarilor de clarificari si transmiterea raspunsurilor la solicitarile de clarificari: -Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). -Dupa publicarea anuntului de participare operatorii economici pot adresa solicitari de clarificari la sectiunea Detalii procedura/Intrebari. -Raspunsurile la solicitarile de clarificari se realizeaza in conformitate cu art 160-161 din Legea 98/2016. -Termen limita pentru solicitare clarificari la documentatie atribuire: 17 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor -Data de raspuns la toate solicitarile de clarificari primate in termenul limita nr 1: 10 zile anterior datei limita de depunere oferte.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu