Feedback
I.D.: 101601866

Acord-cadru de furnizare pește congelat, conserve de pește, ulei, margarină, halva, apă minerală, apă plată, suc neacidulat

Data publicarii
20.08.24
Coduri CPV
15200000 15400000 15900000
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achiziționeze produse alimentare: pește congelat, conserve de pește, ulei, margarină, halva, apă minerală, apă plată, suc neacidulat cu urmatoarele loturi:Lot 1 - Pește congelat Lot 2 - Conserve de pesteLot 3 - Ulei, margarina, halvaLot 4 - Apa minerala, apa plata, suc neacidulat.Acestea se vor furniza cu caracteristicile ...
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achiziționeze produse alimentare: pește congelat, conserve de pește, ulei, margarină, halva, apă minerală, apă plată, suc neacidulat cu urmatoarele loturi:Lot 1 - Pește congelat Lot 2 - Conserve de pesteLot 3 - Ulei, margarina, halvaLot 4 - Apa minerala, apa plata, suc neacidulat.Acestea se vor furniza cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Plata se va face prin OP in termen de 30 de zile calendaristice de la data validării facturii electronice în sistemul național privind factura electronică RO e-Factura şi prin excepţie în termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data înregistrării acesteia în conformitate cu prevederile art. 7 alin. 1 din Legea nr. 72/2013 actualizată.Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din legea 98/2016, cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Cantitatile minime/maxime ale acordului-cadru si a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia in cadrul derularii acordului se regasesc in caietul de sarcini.VALOAREA ESTIMATA FARA TVA ACORD-CADRU:Lot 1: minim 25.852,00lei si maxim 311.060,00 leiLot 2: minim 30.188,80 lei si maxim 363.324,00 leiLot 3: minim 36.131,50 lei si maxim 435.316,00 leiLot 4: minim 13.383,00 lei si maxim 161.704 ,00 leiValoarea estimată fără TVA acord cadru: minim 105.555,30 lei si maxim 1.271.404,00 leiVALOAREA ESTIMATA FARA TVA CEL MARE CONTRACT SUBSECVENT:Lot 1: 156.430,00 leiLot 2: 181.662,00 leiLot 3: 214.731,50 leiLot 4: 82.260,00 lei Valoarea total estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent: 635.083,50 lei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu