Feedback
I.D.: 88773730

Acord-cadru de furnizare peşte congelat, conserve de peşte, ulei, margarină, halva, apă minerală, apă plată, suc neacidulat

Data publicarii
01.11.23 Exista 232.793 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15200000-0 15400000-2 15900000-7
Termenul limita pentru depunere:
05.12.23
Pretul estimativ:
105.555,30 RON - 1.271.404,00 RON
Documente participare:
  1. Anexe caiet de sarcini.pdf
  2. caiet de sarcini.pdf
  3. FORMULARE.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achiziţioneze produse alimentare: peşte congelat, conserve de peşte, ulei, margarină, halva, apă minerală, apă plată, suc neacidulat cu urmatoarele loturi: Lot 1 - Peşte congelat Lot 2 - Conserve de peste Lot 3 - Ulei, margarina, halva Lot 4 - Apa minerala, apa plata, suc neacidulat. Acestea se vor furniza cu caracteristicile si in conditi...
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achiziţioneze produse alimentare: peşte congelat, conserve de peşte, ulei, margarină, halva, apă minerală, apă plată, suc neacidulat cu urmatoarele loturi: Lot 1 - Peşte congelat Lot 2 - Conserve de peste Lot 3 - Ulei, margarina, halva Lot 4 - Apa minerala, apa plata, suc neacidulat. Acestea se vor furniza cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Plata se va face prin OP in termen de 30 de zile calendaristice de la data validării facturii electronice în sistemul naţional privind factura electronică RO e-Factura şi prin excepţie în termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data înregistrării acesteia în conformitate cu prevederile art. 7 alin. 1 din Legea nr. 72/2013 actualizată. Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din legea 98/2016, cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cantitatile minime/maxime ale acordului-cadru si a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia in cadrul derularii acordului se regasesc in caietul de sarcini. VALOAREA ESTIMATA FARA TVA ACORD-CADRU: Lot 1: minim 25.852,00lei si maxim 311.060,00 lei Lot 2: minim 30.188,80 lei si maxim 363.324,00 lei Lot 3: minim 36.131,50 lei si maxim 435.316,00 lei Lot 4: minim 13.383,00 lei si maxim 161.704 ,00 lei Valoarea estimată fără TVA acord cadru: minim 105.555,30 lei si maxim 1.271.404,00 lei VALOAREA ESTIMATA FARA TVA CEL MARE CONTRACT SUBSECVENT: Lot 1: 156.430,00 lei Lot 2: 181.662,00 lei Lot 3: 214.731,50 lei Lot 4: 82.260,00 lei Valoarea total estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent: 635.083,50 lei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu