Feedback
I.D.: 21524124

Acord-cadru de furnizare paturi, pleduri, echipament de protectie si lucru si alte articole individuale

Data publicarii
02.08.17 Exista 685.913 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39511100-8 18114000-1 18143000-3 33735100-2 39522540-4
Termenul limita pentru depunere:
04.09.17
Pretul estimativ:
7.963.991,00 RON
Documente participare:
  1. 2-177706.zip
Locul realizarii:
Cluj, Bacău, Dolj
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizarea de paturi/pleduri, genunchiere si cotiere, cizme de cauciuc pentru apa si noroi, îmbracaminte de protectie (combinezon negru de vara, combinezon negru de iarna, costum vatuit), ochelari de protectie împotriva razelor de soare si a prafului, saci de dormit, pijamale, saci individuali pentru rufe si ecusoane brodate, în cantitatile previzionate si parametrii tehnici specifici detaliati în caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru furnizare articole de echipament pt misiuni 04.04.13
ACORD-CADRU FURNIZARE ECHIPAMENT DE PROTECȚIE  
ACORD-CADRU FURNIZARE ECHIPAMENT DE PROTECȚIE  
Achizitia de echipamente pentru dotarea blocurilor alimentare 11.08.20
Furnizare alimente din compunerea normelor de hrana 12B si 12D 17.03.20
Achiziţia de produse agroalimentare necesare in poligoane 18.02.20
Achizitia de avelope auto de vara 30.06.22
Furnizarea deechipamente HORECA- 24 marmite electrice, cu recipient cilindric, în cantităţile previzionate şi parametrii tehnici specifici detaliaţi în caietul de sarcini. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare: 4 zile inainte de termenul limita stabilit in invitatia de participare pentru depunerea ofertelor. Valoarea contractului de furnizare 341.168,00 lei fără TVA. 23.08.21
Furnizarea deechipamente HORECA- 24 marmite electrice, cu recipient cilindric, în cantităţile previzionate şi parametrii tehnici specifici detaliaţi în caietul de sarcini. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare: 4 zile inainte de termenul limita stabilit in invitatia de participare pentru depunerea ofertelor. Valoarea contractului de furnizare 341.168,00 lei fără TVA.  
PANTALON FIJI PIEPTAR MODIFICATI+JACHETA FIJI INSCRIPTIONATA,COMBINEZON OVERALL,SAPCA IARNA NORDIC