Achiziția de pâine albă, feliată și ambalată 400 gr și pâine integrală feliată și ambalată, grâu întreg, 500 gr pentru copiii
ce beneficiază de protecție specială în cadrul sistemului rezidențial aflat în subordinea instituției, copiilor ce beneficiază
de serviciile centrelor de zi, serviciile creșelor, victime ale violenței domestice, precum ale persoanelor adulte fără adăpost,
aflate în evidența direcție...
Achiziția de pâine albă, feliată și ambalată 400 gr și pâine integrală feliată și ambalată, grâu întreg, 500 gr pentru copiii
ce beneficiază de protecție specială în cadrul sistemului rezidențial aflat în subordinea instituției, copiilor ce beneficiază
de serviciile centrelor de zi, serviciile creșelor, victime ale violenței domestice, precum ale persoanelor adulte fără adăpost,
aflate în evidența direcției vizează încheierea unui acord-cadru de furnizare pentru o perioadă de 48 luni în vederea asigurării
necesarului de hrană pentru beneficiarii serviciilor sociale furnizate de D.G.A.S.P.C. Sector 5. Autoritatea contractantă
a ales ca modalitate de atribuire încheierea unui acord-cadru pe 48 luni, în acest sens urmând a fi încheiate contracte subsecvente
în funcție de necesitățile autorității contractante și de fondurile aprobate cu această destinație astfel:• primul contract
subsecvent va fi încheiat până la data de 31.12.2021;• cel de-al doilea contract subsecvent va fi încheiat pentru perioada
01.01.2022-31.12.2022;• al treilea contract subsecvent va fi încheiat pentru perioada 01.01.2023-31.12.2023;• al patrulea
contract subsecvent va fi incheiat pentru perioada 01.01.2024-31.12.2024;• al cincelea contract subsecvent va fi incheiat
de la data de 01.01.2025 până la încheierea acordului cadru pe 48 de luni;Autoritatea contractantă intenționează să încheie
minim 5 contracte subsecvente - maxim 15 contracte subsecvente în funcție de necesitățile autorității contractante si fondurile
alocate.Valoarea estimată totală a achiziției:- Valoare maximă Acord-Cadru – 551.854,40 lei fără TVA (48 luni);- Valoare minimă
Acord-Cadru – 50,40 lei fără TVA;- Valoarea estimată maximă a celui mai mare contract subsecvent pe o perioadă de 12 luni
-137.963,60 lei fără TVA (12 luni);- Valoarea estimată a celui mai mic contract subsecvent – 50,40 lei fără TVA.Cantitățile
minime si maxime aferente acordului-cadru sunt conform Anexei I la Caietul de sarciniCantitățile minime și maxime ce pot face
obiectul contractelor subsecvente se regăsesc în cadrul caietului de sarcini (Anexa II). Ultimul contract poate depăși durata
de valabilitate a acordului -cadru.Operatorii economici pot solicita clarificări sau informații suplimentare, semnate cu semnătură
electronică extinsă, numai prin SEAP, într-un termen care se va situa cu cel mult 15 zile înainte de data limită de depunere
a ofertelor conform art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările și completările ulterioare. În situația în care
solicitările de clarificări au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsul Autorității contractante va fi publicat
în SEAP într-un termen care se va situa, cel târziu, cu 10 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor în conformitate
cu art. 160 alin. (2) și 161 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, fără a da curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de
comunicare sau în alt termen decât cel stabilit.