Feedback
I.D.: 58032918

Acord-cadru de furnizare pâine albă, feliată şi ambalată 400 gr şi pâine integrală feliată şi ambalată, grâu întreg, 500 gr. pentru componentele funcţionale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5.

Data publicarii
18.06.21 Exista 1.073.558 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15811100-7
Termenul limita pentru depunere:
21.07.21
Pretul estimativ:
50,40 RON - 551.854,40 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1115716.pdf
  2. Acord cadru paine.pdf
  3. Caiet de sarcini paine.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de pâine albă, feliată şi ambalată 400 gr şi pâine integrală feliată şi ambalată, grâu întreg, 500 gr pentru copiii ce beneficiază de protecţie specială în cadrul sistemului rezidenţial aflat în subordinea instituţiei, copiilor ce beneficiază de serviciile centrelor de zi, serviciile creşelor, victime ale violenţei domestice, precum ale persoanelor adulte fără adăpost, aflate în evidenţa direcţiei vizează încheier...
Achiziţia de pâine albă, feliată şi ambalată 400 gr şi pâine integrală feliată şi ambalată, grâu întreg, 500 gr pentru copiii ce beneficiază de protecţie specială în cadrul sistemului rezidenţial aflat în subordinea instituţiei, copiilor ce beneficiază de serviciile centrelor de zi, serviciile creşelor, victime ale violenţei domestice, precum ale persoanelor adulte fără adăpost, aflate în evidenţa direcţiei vizează încheierea unui acord-cadru de furnizare pentru o perioadă de 48 luni în vederea asigurării necesarului de hrană pentru beneficiarii serviciilor sociale furnizate de D.G.A.S.P.C. Sector 5. Autoritatea contractantă a ales ca modalitate de atribuire încheierea unui acord-cadru pe 48 luni, în acest sens urmând a fi încheiate contracte subsecvente în funcţie de necesităţile autorităţii contractante şi de fondurile aprobate cu această destinaţie astfel: • primul contract subsecvent va fi încheiat până la data de 31.12.2021; • cel de-al doilea contract subsecvent va fi încheiat pentru perioada 01.01.2022-31.12.2022; • al treilea contract subsecvent va fi încheiat pentru perioada 01.01.2023-31.12.2023; • al patrulea contract subsecvent va fi incheiat pentru perioada 01.01.2024-31.12.2024; • al cincelea contract subsecvent va fi incheiat de la data de 01.01.2025 până la încheierea acordului cadru pe 48 de luni; Autoritatea contractantă intenţionează să încheie minim 5 contracte subsecvente - maxim 15 contracte subsecvente în funcţie de necesităţile autorităţii contractante si fondurile alocate. Valoarea estimată totală a achiziţiei: - Valoare maximă Acord-Cadru – 551.854,40 lei fără TVA (48 luni); - Valoare minimă Acord-Cadru – 50,40 lei fără TVA; - Valoarea estimată maximă a celui mai mare contract subsecvent pe o perioadă de 12 luni -137.963,60 lei fără TVA (12 luni); - Valoarea estimată a celui mai mic contract subsecvent – 50,40 lei fără TVA. Cantităţile minime si maxime aferente acordului-cadru sunt conform Anexei I la Caietul de sarcini Cantităţile minime şi maxime ce pot face obiectul contractelor subsecvente se regăsesc în cadrul caietului de sarcini (Anexa II). Ultimul contract poate depăşi durata de valabilitate a acordului -cadru. Operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare, semnate cu semnătură electronică extinsă, numai prin SEAP, într-un termen care se va situa cu cel mult 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor conform art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. În situaţia în care solicitările de clarificări au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsul Autorităţii contractante va fi publicat în SEAP într-un termen care se va situa, cel târziu, cu 10 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor în conformitate cu art. 160 alin. (2) şi 161 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, fără a da curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare sau în alt termen decât cel stabilit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru de furnizare pâine albă, feliată și ambalată 400 gr și pâine integrală feliată și ambalată, grâu întreg, 500 gr. pentru componentele funcționale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5.  
Acord-cadru de furnizare pâine albă, feliată și ambalată 400 gr și pâine integrală feliată și ambalată, grâu întreg, 500 gr. pentru componentele funcționale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5.  
Acord-cadru de furnizare pâine albă, feliată și ambalată 400 gr și pâine integrală feliată și ambalată, grâu întreg, 500 gr. pentru componentele funcționale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5.  
Acord-cadru furnizare legume şi fructe pentru componentele funcţionale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5 02.08.21
Acord-cadru furnizare conserve pentru componentele funcţionale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5 11.08.21
Acord-cadru de furnizare alimente BIO pentru componentele funcţionale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5. 11.08.21
Acord-cadru de furnizare alimente BIO pentru componentele funcţionale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5. 11.08.21
Acord-cadru de furnizare produse băcănie pentru componentele funcţionale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5. 04.08.21
Acord-cadru de furnizare produse băcănie pentru componentele funcţionale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5. 04.08.21
Acord-cadru de furnizare carne şi preparate din carne pentru componentele funcţionale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5. 27.07.21