Feedback
I.D.: 50821672

Acord cadru de furnizare materiale sanitare, pe două loturi

Data publicarii
22.10.20 Exista 102.621 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33140000-3
Termenul limita pentru depunere:
25.11.20
Pretul estimativ:
217.961,00 RON - 410.970,00 RON
Documente participare:
  1. caiet de sarcini materiale sanitare cabinete medicale semnat.pdf
  2. formulare-semnat.doc
  3. instuctiuni ofertanti-semnat.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord cadru de furnizare materiale sanitare, pe două loturi conform cerinţelor caietului de sarcini aferenta fiecarui lot în parte şi a anexei la acesta. Lotul 1-Materiale Sanitare - Cabinete Medicale Şcolare de Medicină Generală Valoare estimată minimă a acordului cadru aferentă lotului I: 103.545 lei fără TVA, Valoare estimată maximă a acordului cadru aferentă lotului I: 177.670 lei fără TVA; Valoare estimată minimă...
Acord cadru de furnizare materiale sanitare, pe două loturi conform cerinţelor caietului de sarcini aferenta fiecarui lot în parte şi a anexei la acesta. Lotul 1-Materiale Sanitare - Cabinete Medicale Şcolare de Medicină Generală Valoare estimată minimă a acordului cadru aferentă lotului I: 103.545 lei fără TVA, Valoare estimată maximă a acordului cadru aferentă lotului I: 177.670 lei fără TVA; Valoare estimată minimă a unui contract subsecvent aferentă lotului I: 28.686 lei fără TVA,Valoare estimată maximă a unui contract subsecvent aferentă lotului I: 118.856 lei fără TVA. Lotul 2-Materiale Sanitare inclusiv Instrumentar medical – Cabinete Medicale Şcolare de Stomatologie Valoare estimată minimă a acordului cadru aferentă lotului 2: 114.416 lei fără TVA, Valoare estimată maximă a acordului cadru aferentă lotului 2: 233.300 lei fără TVA; Valoare estimată minimă a unui contract subsecvent aferentă lotului 2: 24.548 lei fără TVA,Valoare estimată maximă a unui contract subsecvent aferentă lotului 2: 158.518 lei fără TVA Licitaţie deschisă online, cu incheierea unui acord cadru pe doi ani pentru fiecare lot în parte. Valoarea celui mai mare contract subsecvent aferent lotului 1 este de 118.856 lei fără TVA, iar valoarea celui mai mare contract subsecvent aferent lotului 2 este de 158.518 lei fără TVA Frecvenţa de încheiere a contractelor este de minim două pe an în funcţie de necesitatile autoritatii contractante şi în limita fondurilor bugetare aprobate. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificare adresate in termenul prevazut la sectiunea I.3 ( 12 zile) cu 10 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, în conformitate cu prev. art. 160 şi 161 din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru de furnizare materiale sanitare de protecţie în vederea limitării contagiozităţii cu noul coronavirus SARS-COV2 la Primăria Municipiului Arad  
Acord – cadru de furnizare tonere si consumabile pentru imprimante multifuncţionale HP LASERJET PRO MFP M227FDW necesare pentru printarea adeverintelor in centrele de vaccinare împotriva COVID-19 19.07.21
Acord – cadru de furnizare tonere si consumabile pentru imprimante multifuncţionale HP LASERJET PRO MFP M227FDW necesare pentru printarea adeverintelor in centrele de vaccinare împotriva COVID-19  
Acord cadru pentru - Servicii de mentenanţă pentru proiectul „Sistem Informatic pentru Gestionarea Registrului Agricol Electronic în judeţul Arad”- cod SMIS 48375  
Servicii de mentenanţă pentru proiectul „Sistem Informatic pentru Gestionarea Registrului Agricol Electronic în judeţul Arad”- cod SMIS 48375 – acord cadru  
Servicii de mentenanţă pentru proiectul „Sistem Informatic pentru Gestionarea Registrului Agricol Electronic în judeţul Arad”- cod SMIS 48375 – acord cadru 19.07.18
Acord cadru pentru - Servicii de mentenanţă pentru proiectul „Sistem Informatic pentru Gestionarea Registrului Agricol Electronic în judeţul Arad”- cod SMIS 48375 25.10.18
Întreţinere drumuri asfaltate – acord-cadru – Lot Sector Ineu, Lot Sector Sebiş  
Achiziţionare substanţe tratare apă potabilă şi menajeră: Lot 1 - Sulfat de aluminiu, Lot 2 - Policlorură de aluminiu,  
Acord cadru de furnizare materiale sanitare de protecţie în vederea limitării contagiozităţii cu noul coronavirus SARS-COV2 la Primăria Municipiului Arad 04.12.20