Acord-cadru de Furnizare Materiale igienico-sanitare pentru personalul salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale
și infirmerii; produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar) și
produse de îngrijire - scutece de unică folosință, pentru următoarele loturi:Lot 1 – Materiale igienico-sanitare pentru personalul
salariat, cantine, săli de mese,...
Acord-cadru de Furnizare Materiale igienico-sanitare pentru personalul salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale
și infirmerii; produse de îngrijire personală (produse de toaletă, aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar) și
produse de îngrijire - scutece de unică folosință, pentru următoarele loturi:Lot 1 – Materiale igienico-sanitare pentru personalul
salariat, cantine, săli de mese, cabinete medicale și infirmeriiLot 2 – Produse de îngrijire personală (produse de toaletă,
aparate de ras, articole de hârtie pentru uz sanitar),Lot 3 – Produse de îngrijire- scutece de unică folosință.Produsele se
vor livra la Centrele pentru Copii, Centrele pentru Adulti cu Dizabilitati in cantitatile, caracteristicile (specificatiile)
tehnice si in conditiile solicitate in Caietul de Sarcini. Obiectul licitatiei deschise il constituie incheierea unui acord-cadru
pentru o perioada de 12 luni. Se vor incheia contracte subsecvente trimestrial, in functie de existenta resurselor financiare
alocate cu aceasta destinatie, motivat de faptul ca, la momentul demararii procedurii, datorita fluctuatiei beneficiarilor
din cadrul centrelor sociale din subrodinea DGASPC Iasi, nu se poate stabili cu exactitate cantitatea de produse necesara
incheierii unui contract si nu exista informatii certe cu privire la cantitatea totala ce urmeaza sa fie achizitionata. Acordul-cadru
se va incheia cu maxim 2 (doi) operatori economici clasati in ordinea pretului ofertat, in cazul in care exista doi operatori
economici declarati admisi (indeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei de atribuire). In cazul in care nu sunt
minim doi operatori economici, acordul-cadru se va incheia cu operatorul economic calificat. Criteriul de atribuire al acordului-cadru
de furnizare este „PRETUL CEL MAI SCAZUT”. Autoritatea contractanta va semna acordul-cadru doar cu operatorii economici situati
pe locurile I si II. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet la toate solicitările de clarificări/informatiilor
suplimentare. Raspunsul autoritatii contractante la aceste solicitari va fi transmis cu cel putin 11 zile înainte de termenul
stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere
a ofertelor: 18 zile.Cantitatile minime/maxime ale acordului-cadru si a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia
in cadrul derularii acordului se regasesc in caietul de sarcini.VALOAREA ESTIMATA FARA TVA ACORD-CADRU:LOT 1: minim 11.385,23
lei si maxim 136.492,12 leiLOT 2: minim 39.154,71 lei si maxim 468.032,82 leiLOT 3: minim 45.623,09 lei si maxim 547.447,90
leiValoarea estimată fără TVA acord cadru: minim 96.163,03 lei si maxim 1.151.972,84 leiVALOAREA ESTIMATA FARA TVA CEL MARE
CONTRACT SUBSECVENT:LOT 1: 68.252,46 leiLOT 2: 234.041,30 leiLOT 3: 273.723,95 leiValoarea total estimata fara TVA a celui
mai mare contract subsecvent: 576.017,71 lei.