Feedback
I.D.: 95875534

Acord-cadru de furnizare materiale de reparaţii şi de întreţinere a construcţiilor

Data publicarii
15.04.24 Exista 205.461 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44100000-1
Termenul limita pentru depunere:
25.04.24
Pretul estimativ:
38.204,00 RON - 345.362,00 RON
Documente participare:
  1. Formulare.doc
  2. caiet de sarcini.pdf
  3. Anexe cantitati acord-cadru.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achiziţioneze materiale de reparaţii şi de întreţinere a construcţiilor atât pentru Aparatul Propriu, Centre copii şi Centre Adulţi cu dizabilităţi aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia CopiluluI Iaşi. Acestea se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Obiectul procedur...
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achiziţioneze materiale de reparaţii şi de întreţinere a construcţiilor atât pentru Aparatul Propriu, Centre copii şi Centre Adulţi cu dizabilităţi aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia CopiluluI Iaşi. Acestea se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Obiectul procedurii simplificate il constituie incheierea unui acord-cadru pentru o perioada de 12 luni. Se vor incheia contracte subsecvente, in functie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Acordul-cadru se va incheia cu maxim 2 (doi) operatori economici clasati in ordinea pretului ofertat, in cazul in care exista doi operatori economici declarati admisi (indeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei de atribuire). In cazul in care nu sunt minim doi operatori economici, acordul-cadru se va incheia cu operatorul economic calificat. Criteriul de atribuire al acordului-cadru de furnizare este "PRETUL CEL MAI SCAZUT". Autoritatea contractanta va semna acordul-cadru doar cu operatorii economici situati pe locurile I si II. Plata se vor efectua prin ordin de plată în termen de 30 zile calendaristice de la data validării facturii în sistemul naţional de facturare E-factura şi prin excepţie în termen de maxim 60 de zile calendaristice de validării facturii în sistemul naţional de facturare E-factura, în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea nr. 72/2013 actualizată, în situaţia în care ordonatorul principal de credite nu a aprobat bugetul anual de cheltuieli. Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din legea 98/2016, cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACORD-CADRU FURNIZARE COMBUSTIBILI PE BAZA DE BONURI VALORICE 04.03.24
ACORD-CADRU FURNIZARE “COMBUSTIBIL PE BAZĂ DE BONURI VALORICE“ 27.12.22
ACORD CADRU FURNIZARE MOTORINA UTILIZATA DREPT COMBUSTIBIL PENTRU CENTRALE TERMICE IN REGIM DE SCUTIRE DE LA PLATA ACCIZELOR 15.05.24
Acord-cadru servicii de service întreţinere - reparaţii auto tinichigerie şi vopsitorie pentru autovehiculele din categoriile M1, M2 şi N1 10.06.24
Acord-cadru de achiziţie publică pentru produse alimentare: Pâine albă feliată, pişcoturi, biscuiţi, paste făinoase, zahăr, produse conexe (blaturi tort, deserturi), ciocolată şi produse zaharoase, ceai, condimente, mirodenii, drojdie şi praf de copt. 16.09.24
Acord-cadru de achiziţie publică pentru produse alimentare: Pâine albă feliată, pișcoturi, biscuiți, paste făinoase, zahăr, produse conexe (blaturi tort, deserturi), ciocolată și produse zaharoase, ceai, condimente, mirodenii, drojdie și praf de copt. 16.09.24
Acord-cadru de achiziţie publică pentru produse alimentare: Pâine albă feliată, pișcoturi, biscuiți, paste făinoase, zahăr, produse conexe (blaturi tort, deserturi), ciocolată și produse zaharoase, ceai, condimente, mirodenii, drojdie și praf de copt.  
ACORD-CADRU DE FURNIZARE “MOTORINĂ UTILIZATĂ DREPT COMBUSTIBIL PENTRU CENTRALE TERMICE ÎN REGIM DE SCUTIRE DE LA PLATA ACCIZELOR “ 12.12.22
Acord-cadru Servicii de service auto (intretinere auto, reparatii auto) pentru Lot 4 Reparaţii de tinichigerie şi vopsitorie pentru autovehiculele din categoriile M1, M2 şi N1 – centre copii, centre adulţi cu dizabilităţi şi aparat propriu. 18.08.22
ACORD CADRU DE FURNIZARE PRODUSE LACTATE 4 LOTURI 12.05.23