Obiectul acordului-cadru îl reprezintă achizitia de lichide degivrante / antigivrante de tip II, pentru degivrarea / antigivrarea aeronavelor în baza contractelor subsecvente-anexe ale acordului-cadru. Conform notei de fundamentare, în care sunt cuprinse sumele, Nr. 6553/06.11.2023, valoarea estimată a acordului cadru care are ca obiect furnizarea de lichid de degivrare/antigivrare aeronave, este de 105.347,04 lei + TVA(cur...
Obiectul acordului-cadru îl reprezintă achizitia de lichide degivrante / antigivrante de tip II, pentru degivrarea / antigivrarea aeronavelor în baza contractelor subsecvente-anexe ale acordului-cadru. Conform notei de fundamentare, în care sunt cuprinse sumele, Nr. 6553/06.11.2023, valoarea estimată a acordului cadru care are ca obiect furnizarea de lichid de degivrare/antigivrare aeronave, este de 105.347,04 lei + TVA(curs valutar la 13.11.2023 1Euro=4,97 Lei). Caietul de sarcini nr. 6554/06.11.2023 face parte integrantă din documentaţia de atribuire a contractului de achiziţie publică, constituie ansamblul cerinţelor pe baza cărora se elaborează oferta şi se întocmeşte cu scopul de a se aduce la cunoştinţa oricărui partener interesat, criteriile de reglementare legale care stau la baza elaborării măsurilor tehnice specifice pentru eliminarea oricăror neinţelegeri şi realizarea cât mai clar posibil a contractului de achiziţie publică.Acordul-cadru, ce se doreste a fi incheiat, se intinde pe o perioada de 36 de luni de la semnarea lui. Suma necesara încheierii contractelor subsecvente în baza prezentului accord-cadru se regaseste aprobată prin Hotărârea Consiliului Judeţean Mureş nr. 144 din data de 31.08.2023. Durata acordului - cadru având ca obiect furnizarea de lichide degivrante / antigivrante de tip II, pentru degivrarea / antigivrarea aeronavelor:Acordul-cadru se încheie pentru o perioada de 3 ani şi începe să producă efecte juridice de la data intrării în vigoare a acestuia, adică data însuşirii şi semnării de către părţi la sediul achizitorului şi încetează la expirarea perioadei sus-menţionate.
Notă: Numărul de zile pânăla care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 5 zile. Entitatea contractantă va răspunde în mod clar, complet şi fără ambiguităţi tuturor solicitărilor de clarificări prin publicarea răspunsului consolidat în Secţiunea "Listă clarificări, notificări şi decizii" aferentă anunţului de participare simplificat, cu 3 zile înainte de termenul limită pentru depunerea ofertelor stabilit în Secţiunea IV.2.2. "Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare" din anunţul de participare simplificat, cu condiţia transmiterii solicitării de clarificări în timp util.