Feedback
I.D.: 104920400

ACORD CADRU DE FURNIZARE LICHID DEGIVRARE PENTRU AERONAVE

Data publicarii
01.11.24
Coduri CPV
24950000-8
Termenul limita pentru depunere:
14.11.24
Pretul estimativ:
448.000,00 RON - 448.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 01.11.24 Publicat la 05.11.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Descriere succintă:Obiectul procedurii de achiziţie reprezintă încheierea unui acord cadru care să asigure furnizarea de lichide degivrante / antigivrante de tip I si tip II, pentru degivrarea / antigivrarea aeronavelor, pentru o perioadă stabilită de timp, 4 (patru) ani, atunci când situaţia impune achiziţia acestora, pentru o cantitate de maxim 20.000 litri lichid tip I si maxim 20.000 litri lichid tip II. Acordul cadru ...
Descriere succintă:Obiectul procedurii de achiziţie reprezintă încheierea unui acord cadru care să asigure furnizarea de lichide degivrante / antigivrante de tip I si tip II, pentru degivrarea / antigivrarea aeronavelor, pentru o perioadă stabilită de timp, 4 (patru) ani, atunci când situaţia impune achiziţia acestora, pentru o cantitate de maxim 20.000 litri lichid tip I si maxim 20.000 litri lichid tip II. Acordul cadru va cuprinde minim 1 contract subsecvent pentru o cantitate minimă 5.000l lichid degivrare tip I si minim 5.000l lichid tip II, cu termen de livrare de 48 ore de la comandă. Conform notei de fundamentare, în care sunt cuprinse sumele, Nr. 5249/24.09.2024, valoarea estimată a acordului cadru care are ca obiect furnizarea de lichid de degivrare/antigivrare aeronave, este de 448.000,00 lei + TVA. Caietul de sarcini nr. 5250/24.09.2024 face parte integrantă din documentaţia de atribuire a contractului de achiziţie publică, constituie ansamblul cerinţelor pe baza cărora se elaborează oferta şi se întocmeşte cu scopul de a se aduce la cunoştinţa oricărui partener interesat, criteriile de reglementare legale care stau la baza elaborării măsurilor tehnice specifice pentru eliminarea oricăror neinţelegeri şi realizarea cât mai clar posibil a contractului de achiziţie publică. Valabilitatea contractului de furnizare: Prezentul acord-cadru se încheie pentru o perioada de 4 ani şi începe să producă efecte juridice de la data data însuşirii şi semnării de către părţi la sediul achizitorului şi încetează odată cu îndeplinirea tuturor obligatiilor de către acestea. Executia acordului se realizează prin contracte subsecvente si comenzi ferme Contractul subsecvent de furnizare intră în vigoare la data semnării lui, şi este valabil până la data îndeplinirii obligaţiilor contractuale, de către ambele părţi. Frecvenţa de atribuire a contractelor subsecvente este de: cel puţin 2 contracte subsecvente la interval de 2 ani. Cantitatea minimă şi maximă ce poate fi solicitată pe durata întregului acord-cadru este de: minim 5000 litri lichid tip I si minim 5000 litri lichid de tip II, repectiv maxim 20.000 litri lichid tip I si maxim 20.000 litri lichid tip II. Estimarea valorii celui mai mare contract subsecvent ce se va atribui pe durata întregului acord-cadru este de: 112.000,00 lei fara TVA pentru tipul I de lichid, respectiv 112.000,00 lei fara TVA pentru tipul II de lichid. Cantitatea minimă şi maximă care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent, fie tipul I de lichid fie tipul II de lichid, dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru este de: - Cantitatea maximă care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent este de 10.000 litri tip I sau II, respectiv în sumă estimativa de 112.000 lei+TVA; - Cantitatea minimă care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent este de 5.000 litri tip I sau II, respectiv în sumă estimativa de 56.000 lei+TVA. Notă: Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de: 5 zile. Entitatea contractantă va răspunde în mod clar, complet şi fără ambiguităţi tuturor solicitărilor de clarificări prin publicarea răspunsului consolidat în Secţiunea "Listă clarificări, notificări şi decizii" aferentă anunţului de participare simplificat, cu 3 zile înainte de termenul limită stabilit în anunţul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor, stabilit în în Secţiunea IV.2.2. "Termen limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare" din anunţul de participare simplificat, cu condiţia transmiterii solicitării de clarificări în timp util.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu