Acord-cadru de furnizare: Legume radacinoase, fasole boabe, cartofi de consum - Lot 1 si Citrice si mere - Lot 2, achiziţia acestor produse este de strictă necesitate pentru asigurarea hranei, fiind luate măsurile privind asigurarea necesarului acestor produse, fără întrerupere, pentru beneficiarii din unităţile publice de asistenţă socială destinate persoanelor adulte, persoanelor adulte cu dizabilităţi si persoanelor v...
Acord-cadru de furnizare: Legume radacinoase, fasole boabe, cartofi de consum - Lot 1 si Citrice si mere - Lot 2, achiziţia acestor produse este de strictă necesitate pentru asigurarea hranei, fiind luate măsurile privind asigurarea necesarului acestor produse, fără întrerupere, pentru beneficiarii din unităţile publice de asistenţă socială destinate persoanelor adulte, persoanelor adulte cu dizabilităţi si persoanelor vârstnice, precum şi copiilor/tinerilor din sistemul de protecţie.
Produsele vor fi achiziţionate pentru casele/centrele din subordinea autorităţii contractante în cantitatile, caracteristicile ( specificatiile) tehnice şi în conditiile solicitate în caietul de sarcini. Obiectul licitatiei publice deschise îl constituie încheierea unui acord-cadru avand durata de 16 de luni. Se vor încheia contracte subsecvente semestrial/ trimestrial/lunar , în funcţie de existenţa resurselor financiare alocate cu această destinaţie motivat de faptul că, la momentul demarării procedurii de achiziţie, datorită fluctuaţiei beneficiarilor din cadrul caselor/centrelor aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Satu Mare, nu se poate stabili cu exactitate cantitatea de produse necesară atribuirii unui contract de furnizare, raportată la nevoile proprii de aceste produse aferente unui an bugetar. Acordul cadru se va încheia cu un singur operator economic.
Operatorii econoimici interesati vor transmite solicitarile de clarificari cu cel tarziu 15 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, conform art. 160 si 161 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, modificata si completata.
Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire în a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, în masura în care aceste solicitari vor fi adresate în termenul prevazut.