Acord-cadru pentru furnizarea de produse impartite pe loturi, dupa cum urmeaza: LOT 1 - Legume in conserva LOT
2 - Fructe in conserva LOT 3 - Legume congelate LOT 4 - Peste congelat, salata de icreAchiziția acestor produse este de strictă
necesitate pentru asigurarea hranei, fiind luate măsurile privind asigurarea necesarului acestor produse, fără întrerupere,
pentru beneficiarii din unitățil...
Acord-cadru pentru furnizarea de produse impartite pe loturi, dupa cum urmeaza: LOT 1 - Legume in conserva LOT
2 - Fructe in conserva LOT 3 - Legume congelate LOT 4 - Peste congelat, salata de icreAchiziția acestor produse este de strictă
necesitate pentru asigurarea hranei, fiind luate măsurile privind asigurarea necesarului acestor produse, fără întrerupere,
pentru beneficiarii din unitățile publice de asistență socială destinate persoanelor adulte, persoanelor adulte cu dizabilități
si persoanelor vârstnice, precum și copiilor/tinerilor din sistemul de protecție. Produsele vor fi achiziţionate pentru casele/centrele
din subordinea autorităţii contractante în cantitatile, caracteristicile (specificatiile) tehnice și în conditiile solicitate
în caietul de sarcini.Cantitatile AC: Pentru fiecare lot in parte, cantitati estimate minime si maxime in conformitate cu
prevederile Caietului de sarciniCantitati CS: Pentru fiecare lot in parte, cantitati estimate minime si maxime in conformitate
cu prevederile Caietului de sarciniPentru fiecare lot in parte, Cantitatea celui mai mare contract subsecvent = 9 luni, in
conformitate cu prevederile Caietului de sarciniValoarea estimată totală fără TVA a achiziţiei de lei fără TVA din care:
LOT 1 - 789.765,78 lei fără TVALOT 2 - 306.042,80 lei fără TVALOT 3 - 85.968,16 lei fără TVALOT 4 - 189.073,78 lei fără
TVAOperatorii economici interesati vor transmite solicitarile de clarificari cu cel tarziu 15 zile inainte de data limita
stabilita pentru depunerea ofertelor, conform art. 160 si 161 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, modificata
si completata.Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in legatura
cu documentatia de atribuire în a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, în masura în care aceste solicitari
vor fi adresate în termenul prevazut.S-a optat pentru modalitatea speciala de atribuire, respectiv incheierea unui acord-cadru,
datorita caracterului de regularitate si repetabilitatii produselor care fac obiectul procedurii de achizitie publica, precum
si faptului ca pe parcursul derularii acestuia pot exista fluctuatii in ceea ce priveste numarul beneficiarilor serviciilor
sociale, in sensul scaderii/majorarii numarului acestora, in urma planurilor de reorganizare/restructurare a unor servicii
sociale. Acest aspect se va reflecta in diminuarea/majorarea cantitatilor maxime estimate.