Feedback
I.D.: 97679792

Acord Cadru de furnizare, instalare și punere în funcțiune echipamente de tip server, respectiv stocare

Data publicarii
24.05.24 Exista 745.439 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39173000 48820000 51611100
Termenul limita pentru depunere:
27.06.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Directia Generala de Protectie Interna intentioneaza sa incheie acorduri cadru pentru cele 4 Loturi ce fac obiectul procedurii de atribuire, pentru o perioadă de 18 luni, după cum urmează:Lotul nr. 1 - Echipamente de tip server - în valoare maximă estimată de 19.908.000,00 lei fără TVA;Lotul nr. 2 - Echipamente de stocare tip SAN - în valoare maximă estimată de 28.560.000,00 lei fără TVA;Lotul nr. 3 - Echi...
Directia Generala de Protectie Interna intentioneaza sa incheie acorduri cadru pentru cele 4 Loturi ce fac obiectul procedurii de atribuire, pentru o perioadă de 18 luni, după cum urmează:Lotul nr. 1 - Echipamente de tip server - în valoare maximă estimată de 19.908.000,00 lei fără TVA;Lotul nr. 2 - Echipamente de stocare tip SAN - în valoare maximă estimată de 28.560.000,00 lei fără TVA;Lotul nr. 3 - Echipamente de stocare tip BKP - în valoare maximă estimată de 4.900.000,00 lei fără TVA;Lotul nr. 4 - Echipamente de stocare tip NAS - în valoare maximă estimată de 720.000,00 lei fără TVA;Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări: 20zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. DGPI va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări, potrivit prevederilor alin. (1), art.161 din Legea nr. 98/2016, în a 12-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Dacă aceste termene se sfârșesc în zile nelucrătoare, autoritatea va răspunde în ultima zi lucrătoare înainte de termenul respectiv.Revizuirea prezentului contract se realizează in conformitate cu art. 221 lit a) din Legea 98/2016, astfel:1. In funcție de resursele bugetare suplimentare care pot fi identificate în timpul derulării Acordului cadru, autoritatea poate suplimenta cantitatea de produse pentru fiecare lot cu 30%, după cum urmează: Lotul nr. 1 maxim 74 buc, din care: 9 buc Echipament de tip server tip I, 15 buc Echipament de tip server tip II, 9 buc Echipament de tip server tip III, 7 buc Echipament de tip server tip IV, 6 buc Echipament de tip server tip V, 4 buc Echipament de tip server tip VI, 2 buc Echipament de tip server tip VII, 12 buc Echipament de tip server tip VIII, 10 buc Echipament de tip server tip IX - in valoare totală estimată de 5.831.000,00 lei fara TVA. Lotul nr. 2 maxim 18 buc, din care: 6 buc Echipament de stocare SAN tip I, 6 buc Echipament de stocare SAN tip II, 6 buc Echipament de stocare SAN tip III, in valoare totală estimată de 8.400.000,00 lei fara TVA. Lotul nr. 3 maxim 6 buc in valoare totală estimată de 1.470.000,00 lei fara TVA. Lotul nr. 4 maxim 7 buc in valoare totală estimată de 210.000,00 lei fara TVA.Valoarea estimată a procedurii de atribuire a fost calculată ținând cont de optiunea de suplimentare a cantităților. Acordul Cadru se va încheia pe cantitatea maximă de produse estimată, urmând ca, in cazul unei suplimentari a cantităților se încheie act aditional la acordul cadru. 2. În cazul în care cantitatea maximă de produse se va suplimenta, valabilitatea Acordului cadru se va prelungi prin act aditional cu până la 6 luni.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu