Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un Acord-cadru cu maxim 3 ofertanţi, care vor fi primii clasaţi în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluării ofertelor.
Durata acordului-cadru: 4 ani
Posibilitatea de a relua competiţia cu semnatarii acordului cadru: NU
Autoritatea contractantă estimează că va încheia un număr de maxim 3 (trei) contracte subsecvente, într-o frecvenţă de un ...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un Acord-cadru cu maxim 3 ofertanţi, care vor fi primii clasaţi în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluării ofertelor.
Durata acordului-cadru: 4 ani
Posibilitatea de a relua competiţia cu semnatarii acordului cadru: NU
Autoritatea contractantă estimează că va încheia un număr de maxim 3 (trei) contracte subsecvente, într-o frecvenţă de un contract subsecvent /15 luni.
Autoritatea contractanta va atribui contractele subsecvente ofertantului clasat pe primul loc in clasamentul final.
In cazul in care, in timpul derularii acordului cadru semnat si a contractului/elor subsecvente semnate, promitentul furnizor, clasat pe locul 1 isi declara la un moment dat incapacitatea de a mai livra produsele, incapacitate ce poate lua forma unei notificari sau negatii in care acesta va preciza perioada de timp in care va fi in incapacitate de a executa contractul, autoritatea contractanta va atribui contractul/ele subsecvente promitentului furnizor clasat pe locul 2.
In situaţia în care promitentul furnizor, clasat pe locul 2, declară că nu mai are capacitatea de a-şi asuma obligaţiile contractului/lor subsecvente de a mai livra produsele, promitentul achizitor va solicita promitentului furnizor, clasat pe locul 3, semnarea contractului/lor subsecvent/te aferente livrării produselor.
Acordul cadru are ca obiect realizarea furnizării, instalării şi punerii în funcţiune a minim 1 complet SISTEM INTEGRAT DE NAVIGAŢIE la o navă tip Dragor Maritim sau maxim 3 complete SISTEME INTEGRATE DE NAVIGAŢIE la trei nave tip Dragor Maritim.
Contractul subsecvent are ca obiect furnizarea, instalarea şi punerea în funcţiune a unui (1) complet Sistem integrat de navigaţie la o navă tip Dragor Maritim.
Achiziţia sistemului/sistemelor asigură îndeplinirea misiunilor conform standardelor NATO actuale, astfel încât să permită participarea navei în orice program sau misiune internaţională.
Prin această achizitie se va asigura, în acelaşi timp, siguranţa navigaţiei, siguranţa echipajului, posibilitatea de a participa la operaţiuni de salvare a vieţii pe mare, prin compatibilizarea sistemului de comunicaţii şi prin folosirea unui sistem de navigaţie performant, ce va permite planificarea şi executarea căutării maritime în caz de sinistru naval.
Ofertantul poate executa vizite de documentare şi edificare la bordul navei în perioada de la publicarea documentaţiei pe SEAP până la expirarea termenului de primire a ofertelor, în zilele lucrătoare, între orele 08.00-15.00, cu transmiterea prealabilă a unei cereri (cu minimum 24 h înainte de data planificată) care să conţină datele de identificare ale participanţilor.
Termenul în care autoritatea contractantă va răspunde în SEAP, în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţii suplimentare: în a 11-a zi înainte de data limită stabilită în anunţul de participare pentru depunerea ofertelor, în măsura în care aceste solicitări vor fi adresate în termenul prevăzut la Secţiunea I.3 din Fişa de date, respectiv cu 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Clarificările ulterioare de pe SEAP, respectiv modificările şi completările apărute în urma acestora vor face parte integrantă din prezenta Documentaţie de atribuire. Răspunsurile la eventualele solicitări de clarificări ale operatorilor economici vor fi publicate ca ataşamente la anunţul de participare.