Feedback
I.D.: 90646438

Acord cadru de furnizare Imprimante diverse tipuri - 3 loturi

Data publicarii
13.12.23 Exista 925.779 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30231100
Termenul limita pentru depunere:
22.12.23 13:17
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia se va realiza pentru programele majore din MApN si in numele mai multor autoritati contractante cu care UM 02415 Bucuresti urmeaza sa incheie un acord de asociere asa cum este prevazut la art. 4 alin. 1 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice si art. 6^1 din ordinul Ministrului Apararii cu nr. M31/2008.Informatii referitoare la primirea solicitarilor de clarificari si transmiterea raspunsur...
Achizitia se va realiza pentru programele majore din MApN si in numele mai multor autoritati contractante cu care UM 02415 Bucuresti urmeaza sa incheie un acord de asociere asa cum este prevazut la art. 4 alin. 1 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice si art. 6^1 din ordinul Ministrului Apararii cu nr. M31/2008.Informatii referitoare la primirea solicitarilor de clarificari si transmiterea raspunsurilor la solicitarile de clarificari:Dupa publicarea anuntului de participare ofertantii pot adresa solicitari de clarificari la sectiunea Detalii procedura/Intrebari.Raspunsurile la solicitarile de clarificari se realizeaza in conformitate cu art 160-161 din Legea 98/2016.-Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 18 zile. -Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.Se va incheia un acord cadru de furnizare pentru fiecare din cele 3 loturi de Imprimante (tip 1, 2 si 3).-lot 1 Imprimanta tip 1-lot 2 Imprimanta tip 2-lot 3 Imprimanta tip 3Valoare (lei fara tva) acord cadru estimata: minim: 14.551.000,00 / maxim 89.660.000,00: Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: in principiu cate doua sau trei pe an bugetar.Cantitatile estimate acord cadru:-lot 1 Imprimanta tip 1, minim 460 buc si maxim 2300 buc.-lot 2 Imprimanta tip 2, minim 270 buc si maxim 2200 buc.-lot 3 Imprimanta tip 3, minim 210 buc si maxim 2100 buc.Cantitatile estimate minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru:-lot 1 Imprimanta tip 1, minim 1 buc si maxim 100 buc.-lot 2 Imprimanta tip 2, minim 1 buc si maxim 100 buc.-lot 3 Imprimanta tip 3, minim 1 buc si maxim 500 buc.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza ca va fi atribuit cf.art.20 alin.8 lit.g) din HG 395/2016 este: -lot 1 Imprimanta tip 1: 2.200.000,00 lei-lot 2 Imprimanta tip 2: 1.050.000,00 lei-lot 3 Imprimanta tip 3: 3.800.000,00 leiProcedura se va derula de catre UM 02415 Bucuresti in calitate de autoritate contractanta si lider de asociere in numele unei asocieri de autoritati contractante si se va finaliza prin incheierea unui acord-cadru intre furnizorul de produse si beneficiarii enumerati in modelul de acord cadru atasat documentatiei de atribuire pentru fiecare lot in parte. Contractele subsecvente se vor incheia de fiecare asociat in parte cu furnizorul de produse.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu