Feedback
I.D.: 71723107

Acord-cadru de furnizare Fructe tropicale, fructe de sezon, măsline, legume trufandale, legume consum curent, legume extrasezon, legume congelate

Data publicarii
31.07.22 Exista 180.242 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15300000-1
Termenul limita pentru depunere:
05.09.22
Pretul estimativ:
165.402,22 RON - 1.965.889,89 RON
Documente participare:
  1. Anexe la caietul de sarcini.pdf
  2. Instructiuni pentru ofertanti fructe si legume 2022.pdf
  3. Anexa 7 la Formularul de oferta.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achiziţioneze fructe tropicale, fructe de sezon, măsline, legume trufandale, legume consum curent, legume extrasezon, legume congelate pentru urmatoarele loturi: LOT: 1 – Fructe tropicale perioada mai-noiembrie - Centre Copii şi Adulţi, LOT: 2 - Fructe tropicale perioada decembrie-aprilie - Centre Copii şi Adulţi, LOT: 3 – Fructe de sezon - Centr...
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achiziţioneze fructe tropicale, fructe de sezon, măsline, legume trufandale, legume consum curent, legume extrasezon, legume congelate pentru urmatoarele loturi: LOT: 1 – Fructe tropicale perioada mai-noiembrie - Centre Copii şi Adulţi, LOT: 2 - Fructe tropicale perioada decembrie-aprilie - Centre Copii şi Adulţi, LOT: 3 – Fructe de sezon - Centre Copii şi Adulţi, LOT: 4 – Măsline - Centre Copii şi Adulţi, LOT: 5 – Legume trufandale - Centre Copii şi Adulţi, LOT: 6 – Legume consum curent - Centre Copii şi Adulţi, LOT: 7 - Legume extrasezon – Centre Copii şi Adulţi, LOT: 8 – Legume congelate – Centre Copii şi Adulţi. Acestea se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Plata se va face prin OP in termen de 30 de zile de la data validării facturii electronice în sistemul naţional privind factura electronică RO e-Factura şi prin excepţie în termen de maxim 60 de zile calendaristice conform art. 7 alin. 1 din Legea nr. 72/2013 actualizată. Acestea se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturii este de 18 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cantitatile minime/maxime ale acordului-cadru si a celui mai mare contract subsecvent estimat a se incheia in cadrul derularii acordului se regasesc in caietul de sarcini. Valoarea estimată fără TVA acord cadru: minim 165.402,22 lei si maxim 1.965.889,89 lei Valoarea total estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent 991.906,02 lei
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu