Feedback
I.D.: 55747700

ACORD CADRU DE FURNIZARE ENERGIE ELECTRICA INCLUSIV TRANSPORT SI DISTRIBUTIE PENTRU PUNCTELE DE CONSUM APARTINAND DIRECTIEI GENERALE REGIONALE A FINANTELOR PUBLICE CRAIOVA.

Data publicarii
06.04.21 Exista 120.291 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
09310000-5
Pretul estimativ:
1.587.500,00 RON - 1.587.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare energie electrica la locurile de consum eligibile aflate in administrarea DIRECTIEI GENERALE REGIONALE A FINANTELOR PUBLICE CRAIOVA; Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente anual in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile. Cantitatea totala sau domeniul Conform caietului de...
Furnizare energie electrica la locurile de consum eligibile aflate in administrarea DIRECTIEI GENERALE REGIONALE A FINANTELOR PUBLICE CRAIOVA; Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente anual in functie de necesitatile beneficiarului si fondurile disponibile. Cantitatea totala sau domeniul Conform caietului de sarcini - Cantitatea MAXIMA estimata a ACODULUI CADRU = 2500 Mwh (400 MT si 2100 JT) ; - Cantitatea MINIMA estimata a ACODULUI CADRU = 1400 Mwh (200 MT si 1200 JT); - Cantitatea MAXIMA estimata a unui CONTRACT SUBSECVENT = 1500 Mwh ; - Cantitatea MINIMA estimata a unui CONTRACT SUBSECVENT = 300 Mwh;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Hârtie copiator pentru buna desfasurare a activitatii Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Dolj si Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica Craiova, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Olt, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Mehedinti, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Gorj, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Valcea, Directia Regionala Vamala Craiova; 25.02.20
Acord cadru de servicii de casierie tezaur de la unitatile teritoriale ale institutiilor de credit pentru Administratia Judeteana a Finantelor Publice Dolj-Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica- Biroul de Trezorerie si Contabilitate Publica Filiasi si pentru Administratia Judeteana a Finantelor Publice Gorj -Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica- Serviciul de Trezorerie si Contabilitate Publica Motru din cadrul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova pentru perioada IULIE 2021-IULIE 2023;  
Acord cadru servicii de casierie tezaur de la unitatile teritoriale ale institutiilor de credit pentru Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica-Administratia Judeteana a Finantelor Publice Olt din cadrul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova pentru perioada 01.05.2019-30.04.2021  
Achizitia de gaze naturale pentru toate punctele de consum apartinând Universitatii din Craiova - acord cadru pe 4 ani  
Acord cadru de servicii de service auto (revizii auto periodice, reparatii si ITP ) pentru autovehicule speciale MERCEDES BENZ SPRINTER blindate ce deservesc AJFP Dolj si AJFP Gorj, apartinand parcului auto al Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova, pe o perioada de 2 ani de la data semnarii acordului cadru sau pana la epuizarea sumelor din acordul cadru, conform referatului de necesitate nr. CRR-DSI 7174/ 01.10.2018 si Caietului de sarcini nr. CRR-DSI 3825/03.09.2018 intocmite de Serviciul Administrativ, Investitii si Achizitii.  
Acord Cadru pentru furnizarea de gaz petrolier lichefiat (GPL) necesar centralei termice de la sediul Serviciului Fiscal Orasenesc Horezu din cadrul Administratiei Judetene a Finantelor Publice Valcea, din subordinea Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova; ACEASTA PROCEDURA ESTE RELUAREA UNEI PROCEDURI CARE A FOST ANULATA.  
Acord cadru de furnizare energie electrica inclusiv transport si distributie pentru punctele de consum apartinand Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova  
Acord cadru de furnizare energie electrica inclusiv transport si distributie pentru punctele de consum apartinand Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova 25.05.15
"Achiziţie hârtie pentru imprimante, copiatoare (hartie xerox) şi role hârtie plotter": Lot 1:Hârtie A4 şi A3 pentru imprimante si copiatoare, Lot 2: Role hârtie plotter  
Achizitie "Dezinfectanti": Lot I – Dezinfectant mâini 0,5l, Lot II – Dezinfectant suprafeţe 5l, Lot III – Tablete cloringene (1 kg), Lot IV – Dezinfectant suprafeţe 1l cu pulverizator