Feedback
I.D.: 68280857

ACORD CADRU DE FURNIZARE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE

Data publicarii
20.04.22 Exista 117.859 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15800000-6 03222000-3 03221000-6 15332100-5 15330000-0 15870000-7 15863000-5 15812000-3 15610000-7 15611000-4 15850000-1 15831000-2 03142500-3 15511700-0 15420000-8 15112130-6 15111100-0 15113000-3 15131120-2 15131000-5
Termenul limita pentru depunere:
24.05.22
Pretul estimativ:
3.543.284,50 RON - 3.887.536,30 RON
Documente participare:
  1. LOT 12 - OUA- Formular 12 LD 2022 .xlsx
  2. LOT 11- ZAHAR - Formular 11 LD 2022.xlsx
  3. LOT 13 - LAPTE PRAF- Formular 13 LD 2022.xlsx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prezenta achizitie de furnizare diverse produse alimentare , este necesara pentru asigurarea necesarului de hrana a bolnavilor pe durata internarii in spital si se realizeaza pe baza referatului de necesitate emis de Blocul Alimentar, aprobat de ordonatorul de credite. La nivelul autoritatii contractante este necesara achiziţionarea de diverse produse alimentare, incluzand mai multe game de produse si anume: fructe si leg...
Prezenta achizitie de furnizare diverse produse alimentare , este necesara pentru asigurarea necesarului de hrana a bolnavilor pe durata internarii in spital si se realizeaza pe baza referatului de necesitate emis de Blocul Alimentar, aprobat de ordonatorul de credite. La nivelul autoritatii contractante este necesara achiziţionarea de diverse produse alimentare, incluzand mai multe game de produse si anume: fructe si legume; fructe si legume transformate; condimente si mirodenii; ceaiuri; produse de patiserie si cofetarie; produse de morarit; produs decorticate; paste fainoase; alimente de baza; uleiuri; produse din carne; salamuri si mezeluri; conserve din carne, prin incheierea unui nou Acord Cadru cu trei operatori economici, pe o durata de 24 luni. Detalii privind produsele ce fac obiectul viitorului acord cadru , respectiv a contractelor subsecvente acestuia se regasesc in descrierile din caietul de sarcini si a strategiei de contractare. In aplicarea dispozitiilor art.160 alin(2) din Legea 98/2016, coroborat cu art.103 alin (2) din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene cu privire la solicitarile de clarificari: Termenul pana la care se va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:18.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu