Feedback
I.D.: 103816343

Acord cadru de furnizare diferite produse alimentare 2024 - 2025

Data publicarii
08.10.24
Coduri CPV
15800000-6 15000000-8
Termenul limita pentru depunere:
06.11.24
Pretul estimativ:
1.105.165,16 RON - 1.105.165,16 RON
Documente participare:
  1. CAIET DE SARCINI ALIMENTE.pdf
  2. DRAFT ACORD CADRU.pdf
  3. DRAFT CONTRACT SUBSECVENT.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei îl constituie furnizarea de “Alimente “– COD CPV 15000000-8, in acest sens autoritatea contractantă identificand un număr de 43 de loturi. În conformitate cu prevederile: - Ordinului Ministrului Justiţiei nr. 3147/C/2018 din 8 august 2018 privind aprobarea Normelor de acordare a drepturilor de hrană pentru persoanele private de libertate din sistemul administraţiei penitenciare; - Ordinului Nr. 1...
Obiectul achiziţiei îl constituie furnizarea de “Alimente “– COD CPV 15000000-8, in acest sens autoritatea contractantă identificand un număr de 43 de loturi. În conformitate cu prevederile: - Ordinului Ministrului Justiţiei nr. 3147/C/2018 din 8 august 2018 privind aprobarea Normelor de acordare a drepturilor de hrană pentru persoanele private de libertate din sistemul administraţiei penitenciare; - Ordinului Nr. 1318/C din 29 martie 2012 pentru aprobarea Normelor de acordare a drepturilor de hrană, în timp de pace, personalului din sistemul administraţiei penitenciare; - Referatul de necesitate, întocmit de către Compartimentului Hrănire din cadrul instituţiei, este necesară aprovizionarea cu produse alimentare pentru prepararea hranei deţinuţilor aflaţi în custodia Penitenciarului Spital Tg. Ocna. De asemenea, având în vedere că există o fluctuaţie permanentă a indicatorilor (persoane private de libertate alocate la hrană) în baza cărora se calculează necesarul de produse, precum şi datorită trimestralizării bugetului anual, achiziţia nu se poate realiza în cadrul unui singur contract şi se impune atribuirea prin încheierea unui acord-cadru şi în baza acestuia contracte subsecvente.; -Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: "18" Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu