Acord-cadru de furnizare detergenți și soluții de curățat, paste, prafuri abrazive, produse de curăţat şi lustruit; articole
de menaj și materiale consumabile, după cum urmează: Lot 1 – Detergenţi şi soluţii de curăţat, Lot 2 – Paste, prafuri abrazive,
produse de curăţat, lustruit, Lot 3 - Articole de menaj și materiale consumabile. Acestea se vor furniza cu caracteristicile
si in conditiile solicitate in ...
Acord-cadru de furnizare detergenți și soluții de curățat, paste, prafuri abrazive, produse de curăţat şi lustruit; articole
de menaj și materiale consumabile, după cum urmează: Lot 1 – Detergenţi şi soluţii de curăţat, Lot 2 – Paste, prafuri abrazive,
produse de curăţat, lustruit, Lot 3 - Articole de menaj și materiale consumabile. Acestea se vor furniza cu caracteristicile
si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Acordul-cadru se va incheia cu maxim 2 (doi) operatori economici clasati
in ordinea clasamentului, in cazul in care exista doi operatori economici declarati admisi (indeplinesc conditiile solicitate
conform documentatiei de atribuire). In cazul in care nu sunt minim doi operatori economici, acordul-cadru se va incheia cu
operatorul economic calificat. Criteriul de atribuire pentru fiecare lot al acordului-cadru de furnizare este „Cel mai bun
raport calitate pret”. Autoritatea contractanta va semna acordul-cadru doar cu operatorii economici situati pe locurile I
si II. Plata se va face prin OP in termen de 30 de zile de la data validării facturii electronice în sistemul naţional privind
factura electronică RO e-Factura şi prin excepţie în termen de maxim 60 de zile calendaristice conform art. 7 alin. 1 din
Legea nr. 72/2013 actualizată. Operatorii economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura
cu documentatia de atribuire cu 18 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde
in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire conform obligatiei prevazute
la art. 160 alin. 2 din legea 98/2016, în a 11 - a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.Cantitatea solicitată
pe parcursul derulării acordului-cadru: conform caietului de sarcini. VALOAREA ESTIMATA FARA TVA ACORD-CADRU:Lot 1: minim
83.347,94 lei si maxim 1.002.319,49 leiLot 2: minim 6.333,04 lei si maxim 72.829,88 leiLot 3: minim 27.458,37 lei si maxim
308.422,59 leiValoarea estimată fără TVA acord cadru: minim 117.139,35 lei si maxim 1.383.571,96 leiVALOAREA ESTIMATA FARA
TVA CEL MARE CONTRACT SUBSECVENT:Lot 1: 501.494,89 leiLot 2: 36.649,87 leiLot 3: 154.504,13 leiValoarea total estimata fara
TVA a celui mai mare contract subsecvent: 692.648,89 lei.