Feedback
I.D.: 53405417

Acord cadru de furnizare de produse Modernizare SISTEM INTEGRAT DE NAVIGAŢIE la nava tip Dragor Maritim

Data publicarii
18.11.20 Exista 236.072 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34933000-6
Termenul limita pentru depunere:
18.01.21
Pretul estimativ:
2.083.193,25 RON - 8.332.773,00 RON
Documente participare:
  1. EN1024458.docx
  2. FisaDate_DF1100549.pdf
  3. 13. Formulare SIN DgM modif.doc
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul acestei proceduri este încheierea unui Acord-cadru cu mai mulţi operatori economici - Acord-cadru cu maxim 3 operatori economici Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru cu maxim 3 ofertanţi, care vor fi primii clasaţi în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluării ofertelor. Posibilitatea de a relua competiţia cu semnatarii acordului cadru: NU Durata acord...
Scopul acestei proceduri este încheierea unui Acord-cadru cu mai mulţi operatori economici - Acord-cadru cu maxim 3 operatori economici Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru cu maxim 3 ofertanţi, care vor fi primii clasaţi în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluării ofertelor. Posibilitatea de a relua competiţia cu semnatarii acordului cadru: NU Durata acordului-cadru: 4 ani Unitatea Militară 02133 Constanţa intenţionează derularea unei proceduri de achiziţie publică în vederea încheierii unui Acord cadru pe o perioadă de 4 ani, pentru încheierea unor Contracte de furnizare având ca obiect realizarea furnizării, instalării şi punerii în funcţiune a minim 1 / maxim 4 complete Modernizare SISTEM INTEGRAT DE NAVIGAŢIE la nava tip Dragor Maritim care să permită îndeplinirea misiunilor conform standardelor NATO actuale, astfel încât să permită participarea navei în orice program sau misiune internaţională. Prin această modernizare se va asigura în acelaşi timp: - siguranţa navigaţiei; - siguranţa echipajului; - posibilitatea de a participa la operaţiuni de salvare a vieţii pe mare, prin compatibilizarea sistemului de comunicaţii şi prin folosirea unui sistem de navigaţie performant, ce va permite planificarea şi executarea căutării maritime în caz de sinistru naval. În cadrul acestei proceduri Unitatea Militară 02133 Constanţa îndeplineşte rolul de Autoritate Contractantă, respectiv Achizitor în cadrul Contractului. Documentaţia de atribuire include ansamblul cerinţelor pe baza cărora fiecare ofertant va elabora Oferta - Propunerea tehnică şi Propunerea financiară pentru executarea sarcinilor care vor face obiectul Contractului de furnizare ce va rezulta din această procedură. Pentru îndeplinirea scopului Documentaţiei de Atribuire, orice activitate descrisă într-un anumit capitol din Documentaţie şi nespecificată explicit în alt capitol, trebuie interpretată ca fiind menţionată în toate capitolele unde se consideră de către Ofertant că aceasta trebuia menţionată pentru asigurarea îndeplinirii obiectului procedurii. Aceste condiţii sunt comune pentru toate secţiunile prezentei Documentaţii de atribuire. Clarificările ulterioare de pe SEAP, respectiv modificările şi completările apărute în urma acestora vor face parte integrantă din prezenta Documentaţie de atribuire. Răspunsurile la eventualele solicitări de clarificări ale operatorilor economici vor fi publicate ca ataşamente la anunţul de participare. Clarificările din SEAP vor viza şi clauzele contractuale indicate în modelul anexat. Ofertantul poate executa vizite de documentare şi edificare la bordul navei în perioada de la publicarea documentaţiei pe SEAP până la expirarea termenului de primire a ofertelor, în zilele lucrătoare, între orele 08.00-15.00, cu transmiterea prealabilă a unei cereri (cu minim 24 h înainte de data planificată) care să conţină datele de identificare ale participanţilor. În conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări/ informaţii suplimentare într-un termen ce nu va depăşi a 10-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Termenul limită de depunere a solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare este cu 14 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. În cazul în care operatorul economic nu a transmis solicitarea de clarificare în timp util, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitatea de a respecta termenul prevăzut mai sus, aceasta din urmă are totuşi obligaţia de a răspunde la solicitarea de clarificare, în măsura în care perioada necesară pentru elaborarea şi transmiterea răspunsului face posibilă primirea acestuia de către operatorii economici înainte de data-limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu