Feedback
I.D.: 21309573

Acord cadru de furnizare de produse : dosare, bibliorafturi, mape de corespondenta si articole similare, plicuri, registre din hartie sau din carton, hartie termografica, accesorii de birou, descrise in caietul de sarcini, conform referatului de necesitate si caracteristicilor tehnice din caietul de sarcini;

Data publicarii
21.07.17 Exista 135.797 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30197000-6 30192000-1 30192700-8 30199500-5
Pretul estimativ:
424.544,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordului cadru de furnizare de produse : dosare, bibliorafturi, mape de corespondenta si articole similare, plicuri, registre din hartie sau din carton, hartie termografica, accesorii de birou, descrise in caietul de sarcini, conform referatului de necesitate si caracteristicilor tehnice din caietul de sarcini, Achizitia publica urmeaza sa se efectueze pe urmatoarele loturi : Lotul I - dosare, bibliorafturi, mape de cor...
Acordului cadru de furnizare de produse : dosare, bibliorafturi, mape de corespondenta si articole similare, plicuri, registre din hartie sau din carton, hartie termografica, accesorii de birou, descrise in caietul de sarcini, conform referatului de necesitate si caracteristicilor tehnice din caietul de sarcini, Achizitia publica urmeaza sa se efectueze pe urmatoarele loturi : Lotul I - dosare, bibliorafturi, mape de corespondenta si articole similare, plicuri, registre din hartie sau din carton, hartie termografica, accesorii de birou, descrise in caietul de sarcini, conform referatului de necesitate si caracteristicilor tehnice din caietul de sarcini pentru Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiova, Administratia Judeteana a Finantelor Publice Dolj, Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica; Lotul II - dosare, bibliorafturi, mape de corespondenta si articole similare, plicuri, registre din hartie sau din carton, hartie termografica, accesorii de birou, descrise in caietul de sarcini, conform referatului de necesitate si caracteristicilor tehnice din caietul de sarcini pentru Administratia Judeteana a Finantelor Publice Olt; Lotul III - dosare, bibliorafturi, mape de corespondenta si articole similare, plicuri, registre din hartie sau din carton, hartie termografica, accesorii de birou, descrise in caietul de sarcini, conform referatului de necesitate si caracteristicilor tehnice din caietul de sarcini pentru Administratia Judeteana a Finantelor Publice Mehedinti; Lotul IV - dosare, bibliorafturi, mape de corespondenta si articole similare, plicuri, registre din hartie sau din carton, hartie termografica, accesorii de birou, descrise in caietul de sarcini, conform referatului de necesitate si caracteristicilor tehnice din caietul de sarcini pentru Administratia Judeteana a Finantelor Publice Gorj; Lotul V - dosare, bibliorafturi, mape de corespondenta si articole similare, plicuri, registre din hartie sau din carton, hartie termografica, accesorii de birou, descrise in caietul de sarcini, conform referatului de necesitate si caracteristicilor tehnice din caietul de sarcini pentru Administratia Judeteana a Finantelor Publice Valcea; Lotul VI - dosare, bibliorafturi, mape de corespondenta si articole similare, plicuri, registre din hartie sau din carton, hartie termografica, accesorii de birou, descrise in caietul de sarcini, conform referatului de necesitate si caracteristicilor tehnice din caietul de sarcini pentru Directia Regionala Vamala ;
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru de furnizare de produse: dosare, bibliorafturi, mape de corespondenta si articole similare, plicuri, registre din hartie sau din carton, hartie termografica, accesorii de birou, descrise in caietul de sarcini, conform referatului de necesitate si caracteristicilor tehnice din caietul de sarcini.  
Actualizare documentatie Acord cadru de furnizare de produse : dosare, bibliorafturi, mape de corespondenta si articole similare, plicuri, registre din hartie sau din carton, hartie termografica, accesorii de birou, descrise in caietul de sarcini, conform referatului de necesitate si caracteristicilor tehnice din caietul de sarcini; 09.06.17
Achiziţia de materii prime, materiale consumabile şi alte produse similare pe loturi 30.09.19
Achiziţia de materii prime, materiale consumabile şi alte produse similare pe loturi 23.10.19
Achiziţia de materii prime, materiale consumabile şi alte produse similare pe loturi 12.11.19
Anulata - Lucrari de adaptare grup sanitar la necesitatile persoanelor cu dizabilitati la sediul Administratiei Judetene a Finantelor Publice Valcea din cadrul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova conform referatului de necesitate intocmit de Administratia Judeteana a Finantelor Publice Valcea si inregistrat la Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiova sub nr. CRR-DSI 5082/05.09.2017 si caracteristicilor tehnice din caietul de sarcini nr. CRR-DSI 4919/24.08.2017 07.11.17
Lucrari de adaptare grup sanitar la necesitatile persoanelor cu dizabilitati la sediul Administratiei Judetene a Finantelor Publice Valcea din cadrul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Craiova conform referatului de necesitate intocmit de Administratia Judeteana a Finantelor Publice Valcea si inregistrat la Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiova sub nr. CRR-DSI 5082/05.09.2017 si caracteristicilor tehnice din caietul de sarcini nr. CRR-DSI 4919/24.08.2017 07.11.17
Servicii de paza si acces in imobilele cu destinatie de sedii apartinand DGRFP Craiova -ATCP Filiasi 23.03.18
Servicii de paza si acces in imobilele cu destinatie de sedii apartinand DGRFP Craiova -ATCP Filiasi  
Acord cadru furnizare Autovehicule cu utilizare speciala, autovehicule de transport valori pentru Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Craiova - Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica, descrise in caietul de sarcini, conform referatului de necesitate si caracteristicilor tehnice din caietul de sarcini;