Feedback
I.D.: 106236289

Acord cadru de furnizare de produse agroalimentare necesare hrănirii efectivelor de elevi - 12 luni

Data publicarii
29.11.24
Coduri CPV
15000000-8 15811100-7 15131120-2 15131130-5 15235000-4 15131310-1 15131000-5 15131200-7 15612100-2 15625000-5 15821200-1 15831000-2 15850000-1 15111100-0 15112130-6 15113000-3 15220000-6 14410000-8 15511100-4 15512000-0 15551310-1 15530000-2 15540000-5 03211300-6 03222400-7 15411100-3 03142100-9 15613310-4 03211900-2 15841000-5 15861000-1 15842100-3 15863000-5 15871110-8 15871250-1 15871270-7 15872200-3 15872300-4 15872100-2 15898000-9 03142500-3 03221211-8 15981200-0 15981100-9 15320000-7 15930000-6 15331420-7 15331480-5 15331500-2 15332200-6 15332400-8 03212100-1 03221113-1 03221120-3 03221112-4 03221110-0
Termenul limita pentru depunere:
30.12.24
Pretul estimativ:
4.163,40 RON - 3.812.224,60 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 29.11.24 Publicat la 23.12.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord cadru se va încheia cu 2 operatori economici pe o perioadă de 12 luni, conform prevederilor art. 114, art. 115 alin.2 lit. b) şi art. 118 alin. 1 lit. a) din Legea nr. 98/2016. Deoarece criteriul de atribuire utilizat este "cel mai bun raport calitate preţ", clasamentul ofertelor se stabileşte prin ordonarea descrescătoare a punctajului total aferent fiecărei oferte. În cazul în care două sau mai multe oferte sunt ...
Acord cadru se va încheia cu 2 operatori economici pe o perioadă de 12 luni, conform prevederilor art. 114, art. 115 alin.2 lit. b) şi art. 118 alin. 1 lit. a) din Legea nr. 98/2016. Deoarece criteriul de atribuire utilizat este "cel mai bun raport calitate preţ", clasamentul ofertelor se stabileşte prin ordonarea descrescătoare a punctajului total aferent fiecărei oferte. În cazul în care două sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, cu punctajele egale, departajarea se va face având în vedere punctajul obţinut la factorul de evaluare – preţ. Dacă şi în acest caz nu se poate face departajarea ofertanţilor, se vor solicita prin aplicaţia SEAP noi oferte financiare care pot fi egale sau diminuate fata de cele initiale. Ulterior încheierii acordului cadru de către autoritatea contractantă se vor încheia contracte subsecvente, în funcţie de necesităţile concrete ale autorităţii contractante. Condiţiile obiective în funcţie de care se stabileşte care dintre operatorii economici parte la acordul cadru va furniza produsele: a) Ori de câte ori se decide achiziţionarea produselor care fac obiectul procedurii de atribuire, în scopul iniţierii procesului de încheiere a contractului subsecvent, autoritatea contractantă va înştiinţa, în scris promitentului furnizor situat pe locul I din clasament. b) Promitentul furnizor, situat pe locul I din clasament, va răspunde într-un termen limită comunicat de autoritatea contractantă. c) În cazul în care oferta depusă de promitentul furnizor situat pe locul I din clasament, îndeplineşte cumulativ cerinţele impuse de autoritatea contractantă, contractul subsecvent va fi încheiat cu acesta. d) În cazul în care promitentul furnizor situat pe locul I din clasament nu are capacitatea de a răspunde solicitării de furnizare, autoritatea contractantă se va adresa promitentului furnizor situat pe locul II din clasament, (ulterior se aplică prevederile pct. a), b), c)). Estimarea cantităţilor maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord –cadru se regăsesc în Caietul de sarcini. Estimarea valorilor/cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul celui mai mare contract subsecvent se regăseşte în documentul denumit " Cantitate/valoare minimă şi maximă estimată pentru încheierea celui mai mare contract subsecvent". Perioadele şi cantităţile estimate a fi achiziţionate pe durata acordului cadru se regăsesc în secţiunea Caietul de sarcini la pct.3. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor - 18. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare cu 11 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu