Acord-cadru pentru furnizarea de produse impartite pe loturi, dupa cum urmeaza:LOT 1 – Preparate din carne: caltabos, carnat
cabanos, carnat trandafir, ciola fiert si afumat cu os, crenvusti porc/ vita, crenvusti pui,jambon fiert si afumat, fara os
specific sarbatorilor pascale, jumari, kaizer, parizer porc/ vita, parizer pui, salam de porc, salam devara afumat si uscat,
salam Victoria, slanina afumata, cu...
Acord-cadru pentru furnizarea de produse impartite pe loturi, dupa cum urmeaza:LOT 1 – Preparate din carne: caltabos, carnat
cabanos, carnat trandafir, ciola fiert si afumat cu os, crenvusti porc/ vita, crenvusti pui,jambon fiert si afumat, fara os
specific sarbatorilor pascale, jumari, kaizer, parizer porc/ vita, parizer pui, salam de porc, salam devara afumat si uscat,
salam Victoria, slanina afumata, cu soric , slanina fiarta si afumata cu boia, sunca presata porc, toba, untura deporc, costita
fiarta si afumata.LOT 2 - Carne de porc si pastă de mici (refrigerata): ceafa de porc cu os fara slanina, costita porc cu
os fara soric cu slanina demaxim 1 cm grosime, pupla porc cu os fara slanina, pasta pentru mici (formati).LOT 3 – Conserve
din carne si pate: conserva carne de porc, conserva carne de vita, conserva fasole cu carnaciori, conserva fasole cucostita,
pate ficat de porc si pate vegetalAutoritatea contractanta va semna un acordu-cadru cu ofertantii clasati pe primele 3 (trei)
locuri in clasamentul ofertelor admisibile(indiferent daca numarul acestora este mai mare de 3). In situatia in care la un
lot vor fi depuse mai putin de 3 (trei) oferteadmisibile va fi incheiat acordul-cadru cu ofertantii care au depus aceste oferte.
Elementul care face obiectul reluarii competitieieste "PRETUL". Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza prin reluarea
competitiei intre operatorii economici semnatari aiacordului-cadru/lot, conform prevederilor art.119 din Legea nr.98/22016,
coroborat cu art.109 alin.(2) din HG nr.395/2016,Achiziția acestor produse este de strictă necesitate pentru asigurarea hranei,
fiind luate măsurile privind asigurarea necesaruluiacestor produse, fără întrerupere, pentru beneficiarii din unitățile publice
de asistență socială destinate persoanelor adulte,persoanelor adulte cu dizabilități si persoanelor vârstnice, precum și copiilor/tinerilor
din sistemul de protecție.Produsele vor fi achiziţionate pentru casele/centrele din subordinea autorităţii contractante în
cantitatile, caracteristicile (specificatiile) tehnice și în conditiile solicitate în caietul de sarcini. Obiectul licitatiei
publice deschise îl constituie încheierea unuiacord-cadru avand durata de 36 de luni. Se vor încheia contracte subsecvente
anual/semestrial/trimestrial , în funcție de existențaresurselor financiare alocate cu această destinație motivat de faptul
că, la momentul demarării procedurii de achiziție, datorităfluctuației beneficiarilor din cadrul caselor/centrelor aflate
în subordinea Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția CopiluluiSatu Mare, nu se poate stabili cu exactitate cantitatea
de produse necesară atribuirii unui contract de furnizare, raportată la nevoileproprii de aceste produse aferente unui an
bugetar.Operatorii econoimici interesati vor transmite solicitarile de clarificari cu cel tarziu 15 zile inainte de data limita
stabilita pentrudepunerea ofertelor, conform art. 160 si 161 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, modificata
si completata.Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare in legatura
cu documentatia deatribuire în a10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, în masura în care aceste solicitari
vor fi adresate în termenulprevazut.