Feedback
I.D.: 54200443

Acord-cadru de furnizare consumabile-tonere si cartuse pentru echipamente de imprimare si fotocopiere care apartin DGRFP Iasi si structurilor subordonate

Data publicarii
13.02.21 Exista 268.428 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125100-2 30125110-5
Termenul limita pentru depunere:
18.03.21
Pretul estimativ:
3.711.636,00 RON - 3.711.636,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 13.02.21 Publicat la 04.03.21
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia produselor consumabile-tonere si cartuse pentru echipamente de imprimare si fotocopiere este necesara pentru desfasurarea activitatii curente a aparatului propriu al DGRFP Iasi precum si al celorlalte structuri subordonate. Contractele subsecvente se vor atribui în funcţie de necesităţi şi în limita fondurilor bugetare disponibile.Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informa...
Achizitia produselor consumabile-tonere si cartuse pentru echipamente de imprimare si fotocopiere este necesara pentru desfasurarea activitatii curente a aparatului propriu al DGRFP Iasi precum si al celorlalte structuri subordonate. Contractele subsecvente se vor atribui în funcţie de necesităţi şi în limita fondurilor bugetare disponibile.Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit la sectiunea I.3), conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare. Autoritatea contractanta stabileste urmatorul termene-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: - primul termen - limita: cu 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare . - al doilea termen - limita : cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare echipamente A4 si A3, monocrom 26.11.21
Furnizare Lotul 1: Echipamente profesionale de numărat bancnote - 9 buc Lotul 2: Maşini de numărat şi verificat bani cu detecţie de falsuri şi afişaj electronic al monetarului - 79 buc, pentru dotarea Trezoreriilor operative din cadrul ATCP-DGRFP Iaşi. 16.11.21
Contract de achizitie publica de servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţie "Modernizarea DJ 249A , pe sectorul cuprins între localităţile Mânzăteşti şi Ungheni, km 12+139 - km 18+539" din cadrul proiectului "Creşterea accesibilităţii transfrontaliere prin modernizarea infrastructurii de interes local din judeţul Iaşi, România şi Raionul Sângerei, Republica Moldova" 17.02.20
Contract de achizitie publica de servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări în cadrul obiectivului de investiţie ”Modernizarea DJ 249A , pe sectorul cuprins între localităţile Mânzăteşti şi Ungheni, km 12+139 - km 18+539” din cadrul proiectului ”Creşterea accesibilităţii transfrontaliere prin modernizarea infrastructurii de interes local din judeţul Iaşi, România şi Raionul Sângerei, Republica Moldova” 12.11.19
Contract de achizitie publica de servicii de supervizare a lucrărilor pentru proiectul/obiectivul de investiţii: "REGIUNEA NORD - EST - AXA RUTIERĂ STRATEGICĂ 1: IAŞI-SUCEAVA" COD SMIS 110622, Lotul 1 - Modernizarea DJ 282 Limita Iaşi – Rediu – Movileni – Gropniţa – DJ 281D în lungime de 29,584 km, Modernizarea DJ 281D de la Coarnele Caprei - Focuri – Gropniţa în lungime de 11,753 km şi Modernizarea DJ 281B Coarnele Caprei – Belceşti (DJ 281) în lungime de 10,248 km, Lotul 2 - DJ 281: Belceşti – Cepleniţa – DN 28B (E58) în lungime de 18,095 km şi DJ 281 de la DN 28B (E58)– Scobinţi – Lespezi în lungime de 22,515 km 11.01.21
Contract de achizitie publica de servicii de asistenţă tehnică privind supervizarea finalizării lucrărilor de la Staţia de Sortare şi Staţia de Tratare Mecano Biologică Tuţora (TMB) 09.03.20
Contract de achizitie publica de servicii de asistenţă tehnică privind supervizarea finalizării lucrărilor de la Staţia de Sortare şi Staţia de Tratare Mecano Biologică Tuţora (TMB) 21.11.19
Contract de achizitie publica de servicii de asistenţă tehnică privind supervizarea finalizării lucrărilor de la Staţia de Sortare şi Staţia de Tratare Mecano Biologică Tuţora (TMB) 20.01.20
Servicii de elaborare documentaţii tehnico-economice -etapa proiect tehnic de execuţie şi detalii de execuţie, inclusiv asistenţa tehnică din partea proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor, pentru investiţiile din cadrul proiectului “Reabilitarea şi modernizarea birourilor vamale de frontieră de pe graniţa România-Moldova, respectiv birourile vamale Albiţa-Leuşeni, Sculeni, Giurgiuleşti-Girgiuleşti" ( RMCO), respectiv: - lot 1 - Reabilitarea şi modernizarea Biroului Vamal de Frontieră ALBIŢA -lot 2- Reabilitarea şi modernizarea Biroului Vamal de SCULENI 31.03.20
Contract de achizitie publica de servicii de proiectare pentru elaborare PAC, POE, PTE+DE+CS şi asistenţă tehnică pentru obiectivul de investiţii : "Reabilitarea şi modernizarea imobilelor cu numerele cadastrale 161496 şi 161497 situate în Iaşi, str.Cuza Vodă, nr.29 în care îşi desfăşoară activitatea Filarmonica Moldova Iaşi". 10.04.20